wat kan je hier aan doen? de binnenkant van zijn neusje is helemaal dik en opgezwollen ook is hij wat verkouden,maar dat is al zo vanaf dag 1 .
de verkoudheid moet vanzelf weer overgaan,maar wat kan ik doen aan die neusslijmvliezen?ik ben bang dat hij benauwd gaat worden als zijn neus nog verder dicht gaat zitten door die slijmvliezen.
graag advies gevraagt
dokter bellen??
tenminste dat zou ik doen, ik zit al om het minste geringste bij de doc.
liefs van rose :-*
de dokter bleek geen dienst te hebben vanmiddag dus ik heb naar de wijkverpleegkundige gebeld die adviseerde me om wat zoutoplossing in zijn neusje te spuiten om de slijmvliezen weer wat te laten slinken.hopelijk gaat het helpen en anders bel ik morgen maar weer even weer naar de dokter
Hoop dat je het nog leest iets wat in de apotheek bijna nooit gegeven wordt hier en wat niemand zei bij Jim die altijd verkouden was: Xylometazolinespray of druppels voor beebs (0,025 mg), ik moet het van de KNO voor Jim gebruiken omdat het oorontsteking voorkomt bij een bovenste luchtweginfectie (flinke groene snottebellen altijd). Het is niet op recept te verkrijgen ook al vraagt de apotheek daar wel vaak naar. Dit spul zorgt er voor dat de slijmvliezen slinken en je beeb zeker een uur of 5-6 weer makkelijker kan ademen, vooral voor de avond en nacht lekker!
Beterschap en niet te lang blijven rondlopen hoor! Hier werd ook gezegd dat het normaal is dat een beeb verkouden is maar als het te lang duurt zou ik toch staan op doorverwijzing naar een KNO-arts!
floris is nu bijna een maand oud en dus ook al een maand verkouden.hij is echt verkouden geboren.elke dag moet ik wel 2x snottebellen uit zijn neus halen en niezen doet hij ook geregelt en soms wat hoesten.
het niezen werd verklaard als dat een baby moet wennen aan stoffen om zich heen …ik weet het anders ook niet
ik zal je adviezen zeker ter harte nemen dank je wel
Hoe is het nu met de verkoudheid van Floris?
Ilse is ook al vanaf haar geboorte verkouden. Eerst werd er gezegd dat het niezen kwam van het vruchtwater, later de stofjes.
Maar ze heeft ook regelmatig stukjes in haar neusje en ook zijn de slijmvliezen gezwollen. Als je in haar neusje kijkt, zie je maar een heel klein spleetje wat open is. Zoutoplossing werkt wel voor even, maar wil ik liever ook niet iedere dag gebruiken…
hier is er nog geen enkele verandering eigelijk.
hij is verkouden geboren en is dat nog steeds…er is zelfs meer bijgekomen,zoals veel niezen en hoesten.vanmiddag word hij toch op het buro nagekeken door een arts dan wil ik dat wel even in de groep gooien.ook floris heeft vaak stukjes (pietjes noem ik ze) :mrgreen: in zijn neusje
Ja Noa heeft dat ook al vanaf de geboorte.Ik gebruik zoutoplossing maar ik vindt het ook erg lang duren.Hier hebben we al eens gehad dat ze s’nachts wakker werd en bijna geen adem meer kon krijgen.Heel erg vervelend en eng
Ja Noa heeft dat ook al vanaf de geboorte.Ik gebruik zoutoplossing maar ik vindt het ook erg lang duren.Hier hebben we al eens gehad dat ze s’nachts wakker werd en bijna geen adem meer kon krijgen.Heel erg vervelend en eng