Dames een vraagje,
Mijn dochter is nu bijna 14 maanden en heeft nog steeds een beetje opgezette borstjes. Het zijn 2 harde bultjes zeg maar. Hebben meer kindjes dit, is dat normaal? Ik ga me er ineens een beetje zorgen om maken omdat mensen het opvalt :think:
Ik moet pas in Januari weer naar het bureau en wil het dan even navragen…
Arik heeft dat tot wel een maand of 3 na de geboorte gehad, en dat was “normaal”. Laatst voelde ik ook weer zo’n "schijf"maar nu is het weer weg.
Christa, ik herken het niet. Als je het niet vertrouwt kun je altijd even de ha bellen hè. Miss kunnen ze je telefonisch al geruststellen en anders miss even langskomen.
:-*
De dochter van mn vriendin die heeft het wel. Ze is bijna 2 en het wordt nu minder.
Wel is ze bij een ka (geloof ik) onder controle vanwege dit.
Dr borstjes moeten verdwijnen, anders zou het kunnen dat ze heel erg vroeg gaat menstrueren en vervolgens vroeg in de overgang zou kunnen raken. (Allemaal wel in verhouding, dus niet allemaaldit jaar nog ofzo hoor, maar ze zou met dr 12e ofzo in de overgang kunnen raken, zoiets.)
Mijn vriendin is verteld dat als dit niet zou ophouden, haar dochter aan de hormonen zou moeten. Omdat het afneemt, zou het hele verhaal al niet meer aan de orde zijn.
Je hebt niet zo lang bv gegeven he? Anders zou het ook nog van de bv kunnen zijn.
Don’t worry en als je de volgende keer naar t cb gaat, geef het dan ff aan. Als je toch wat ongerust bent, dan maak je gewoon een afspraak bij de ha. :-*
Ik maak me er toch wel een beetje zorgen om nu ik jullie reacties lees, ik heb een afspraak bij de HA gemaakt. We kunnen woensdag komen…
mijn dochtertje heeft het ook nog steeds, maar aangezien ik nog bv. geef komt het daardoor, ze krijgt als het ware mijn hormonen binnen, mijn oudste dochter heeft het ook lang gehad, op een gegeven moment trok het weg, aangezien jij geen bv, geeft zou ik idd. even langs de ha gaan.
Heeft mijn dochtertje ook heel lang gehad. Ze heeft het nu niet meer hoor. Is gewoon vanzelf weggegaan. Ze vroegen wel op het cb of ze veel kip at :think: . Weet niet waarom, misschien omdat daar veel hormonen inzitten ofzo :eh: .
Mijn dochter (bijna 15 maanden) had dit ook, op het cb zeiden ze dat het geen kwaad kon en vanzelf weg zou gaan.
En inderdaad, het viel me van de week op dat het weg was!
Christa, Naomi heeft het ook heel lang gehad maar ik heb ook 14 mnd borstvoeding gegeven. Ik denk ook dat het daar mee te maken had. Ze kreeg mijn hormonen binnen. Ik merk er nu nauwelijks meer iets van.
@sneezle wrote:
Christa, Naomi heeft het ook heel lang gehad maar ik heb ook 14 mnd borstvoeding gegeven. Ik denk ook dat het daar mee te maken had. Ze kreeg mijn hormonen binnen. Ik merk er nu nauwelijks meer iets van.
Ik heb Jasmijn maar een paar weken borstvoeding gegeven…
Ik zal me er niet teveel zorgen over maken en we horen woensdag wel weer verder. Het stelt me wel gerust dat meerdere kindjes dit hebben gehad en het niks blijkt te zijn… :-*
Vanmorgen naar de HA geweest met Jasmijn… ze heeft even gekeken en gevoeld en ook naar haar schaaplipjes bekeken, deze waren normaal.
Bij de borstjes voelde ze iets van kliertjes die er eigenlijk niet horen te zitten. Ze zou eerst even overleggen met de KA en beld me nog terug. Ik ben benieuwd…vind het toch wel weer spannend
Hey meid, kan me voorstellen dat het spannend is, het zijn zorgen om je kind :hug:
Ben je al gebeld?
@Marietje wrote:
Hey meid, kan me voorstellen dat het spannend is, het zijn zorgen om je kind :hug:
Ben je al gebeld?
Nee nog niet, ze zei ook niet wanneer wel… :?
Gewoon morgen even achteraan bellen, vragen of ze al wat weet en anders of je weet wanneer je terugegebeld gaat worden. :-*
Goed dat ze er goed achteraan gaan. Wel erg spannend dan en ik hoop dat het gewoon heel erg meevalt.
goed dat je er naar laat kijken ! sterkte ermee :hug:
De HA heeft vandaag terug gebeld, de KA wil er wel even naar kijken. 8 Jan kunnen we terecht… :?
Tjonge Christa, dat duurt nog best lang. Wel fijn natuurlijk dat er naar gekeken gaat worden en hopelijk valt het mee. Maar nu zo’n tijd wachten is niet leuk :hug: :-*
spannend… Maar hou er rekening mee dat de KA ook zegt we blijven het even aankijken… gok ik zo…
Wel fijn iig dat ze er naar willen kijken!