Opgeruimd staat netjes...

Afgelopen week verbaasde Chris mij weer eens… Hij blijkt beter opgevoed te zijn dan zijn vader… :mrgreen:



Chris zit naast mij op de bank een banaantje te eten… Ik leg de schil op de leuning van de bank… Chris is klaar met banaan eten, gaat op z’n knietjes zitten, pakt de schil, klimt van de bank, loopt naar de keuken, slaat op de vuilnisbak (zo gaat bij ons het deksel open), gooit de schil erin, deksel weer dicht, en komt weer naast me zitten met een grijns van hier tot Tokyo… :shock: Waar ie dat nou weer vandaan heeft…?? :roll: Ik zat iig compleet verbaasd op de bank…



En dan zijn neus… Als je vraagt:“Chris, waar is je neus?”, dan wijst hij naar zijn neus, en is hij helemaal trots op zichzelf… :inlove: Sinds vanmorgen komt hij om de haverklap naar me toe lopen, tikt op mijn arm en wijst zijn neus aan… Om even te laten weten dat hij nog weet waar zijn neus is… :mrgreen:



En hij geeft kusjes…!! :inlove: :inlove: :inlove: Eerst nog met z’n mond helemaal open over de mijne heen alsof hij me wil reanimeren, maar nu ook met getuite lipjes… :mrgreen:



Maar het allermooiste is nog zijn koppie als hij zoiets gedaan heeft, en ik zeg dat dat hartstikke goed was… Dan begint hij echt helemaal te glimmen van trots… :inlove:



Kortom, ik ben de moeder geworden waar ik altijd zo bang voor was… Ik vind alles wat mijn kind doet, geweeeeldig… :shifty: :mrgreen:

hahaha

lekker puh hihi





geworden wat je zei niet te worden hihi



maar het is toch ook gaaaaaaaaaaaf zó’n knul !!

Ow Yolanda gewoon leuk te lezen alleen al, heerlijk als je knul dat zo doet en hij zelf zo onwijs trots is ook op zichzelf hihi,



lijkt me heerlijk genieten zo met zon vetje in huis die netjes opruimt :inlove:

Goed zo Chris!!! :dance: :clap:

Leuk is dat he?



Het nadeel van zo’n opgeruimd manneke is wel dat je dan ook de lego en lepeltjes etc. in de prullebak vind… :? Thijmen vind het geweldig om van alles(als is het een zandkorrel) in de prullebak te gooien…



En als hij bij de hond komt, aait hij haar en zegt: aai, aai en loopt weer verder :mrgreen:



Als ik hem verschoon en zeg; til je billen op, dan doet hij dat! Of hij zet zich af met zijn voetjes op de ondergrond of, als ik hem op de bank verschoon, zet hij zijn voetjes tegen mij aan en tilt zijn billetjes op… met een big smile :mrgreen: Ik heb het hem nooit aangeleerd!



Als hij dag zwaait, maakt hij een vuistje en opent die weer, achter elkaar :hand: en hij draait dan met zijn polsje

Ik zat het echt met plezier te lezen. Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk :inlove: Ik snap dat je super trots bent, :-* xx

Geweldig!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Danja, ik moest tot voor kort ook altijd de vuilniszakken napluizen voor ze de container in konden… Als ik zijn rietjesbeker kwijt was, was de eerste plaats waar ik ging zoeken altijd de vuilnisbak… Zijn Zootjes gooide hij ook altijd weg, net als zijn slabben… Speelgoed gooide hij niet weg… Maf eigenlijk…



En soms kan hij me ook zo fijn confronteren met mijn gebrek aan huishoudelijke kwaliteiten… Dan vindt hij een pluisje of een stukje papier op de grond, en dat komt hij dan bij me brengen… :inlove: Of hij pakt zelf de Swiffer die bij de achterdeur staat, en dan gaat ie vegen… :mrgreen:

Oja, vergeet ik nog wat… Van de week zaten we 's avonds te eten aan tafel… Begint ie ineens in z’n handen te klappen, doet daarna z’n handen op z’n hoofd en doet daarna z’n hoofd heen en weer… Ik denk dus dat ie niet helemaal fris is of zo… Maar ineens viel het kwartje… Na een half jaar “Klap eens in je handjes, blij blij blij…” te hebben gezongen, met bijbehorende gebaren, ging ie het nu ineens zelf doen… :shock: En ik al die tijd maar gedacht hebben dat ie gewoon echt niet zo slim was… Hahaha…

Chris is gewoon een moderne man! :inlove:

Wauw Yolanda… wat ongelooflijk smullen dit soort verhalen!!

Geweeeeeldig :lol: !

:clap: :clap: :clap:



Knap ventje! Goed, hoor…

Ja, leuk is dat he? Zo zit je zonder spullen op de bank, na een half uurtje heb je kopjes, afstandbedieningen, hondenbakjes etc. op schoot liggen :mrgreen:



Of je hebt een doos met zakdoekjes op tafel staan(snotweer) voor de oudste, dan kan hij zelg ook een zdoekje pakken, maar dan moet je de jongste in de gaten houden: hij pakt dan ook een doekje, blaast in de zakdoek(snuiten), loopt naar de prullebak, gooit het doekje weg, en loopt weer terug totdat je doos leeg is… en ook de prullebak in kan… Maar dat heeft 1 voordeel: zijn neus is schoon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Meer verhalen… meer… meer… :lol: ! Heerlijk mannetje heb je daar Yolanda :thumbup: ! En nu al zo goed opgevoed :wink: :mrgreen: !

Oké, veel gekker moet het dus echt niet worden nu…



Het was al zo dat als ik Chris riep voor het eten, dat hij aan kwam rennen naar zijn stoel… Maar vanavond klom hij er zelf in… :shock:



We hebben een Tripp Trapp, en hij legt zijn linkerknie op de voetenplank, pakt met beide handen de beugel vast, trekt zich op en klimt er verder in… :shock:



Onze kleine klimgeit… :inlove: Beetje gevaarlijk alleen… :eh:

hahah heeerlijkhe hihi.

als hij zit, blijft hij dan ook zitten?

en heb je hem tegen de tafel aan?

anders zou je de beugel er af kunnen halen