Dat dacht ik ook als eerste, maar een mug kan toch niet bij zijn lies komen… en van muggebeten krijgen ze normaal gesproken toch ook geen verhoging en hangerige indruk :think:
@Kes wrote:
Dat dacht ik ook als eerste, maar een mug kan toch niet bij zijn lies komen… en van muggebeten krijgen ze normaal gesproken toch ook geen verhoging en hangerige indruk :think:
tenzij er al een in de slaapzak zat? :think:
ik kwam net de moeder van de buurvrouw tegen en liet haar ook de vlekjes zien bij floris…het eerste wat ze zij ohh meid muggelbultjes zoals Heleentje dus ook zegt…haar andere kleindochter had deze vlekjes ook en ook deze bleken afkomstig van muggen :?
ze zei kijk zijn slaapkamer maar eens goed na.ik wil wedden dat je er wat vind…
ikke stomverbaast en ben direct zijn kamer gaan rondkijken…
kom ik er gewoon 3 tegen :oops: :doh: :doh: je hebt geen idee over hoe dom ik me nu op dit moment voel… ik zou zeggen dames probleem opgelost :oops: :oops:
de hangerigheid kan ik dan ook wel verklaren…meneer heeft behoorlijk last van doorkomende tandjes. :lol:
:mrgreen:
Maarreh… toen ik voor het eerst van die rode bultjes zag, schrok ik ook hoor
Dus dom… nee, echt niet! Gewoon een goede moeder 8)
Gelukkig is het opgelost,
Riley heeft ook een vreemd bultje sinds vanmorgen onder zijn lip…
:think:
Wou net hier eens komen vertellen dat Jana sinds vannacht ook bultjes had, en het zijn bij haar idd ook muggen bultjes.
Bij ons zijn veel vijvers in de straat en die trekken nog al wat muggen aan, ik zelf zat vanmorgen vol met muggenbulten.
volgens de moeder van de buuf hebben ze bij blokker nu van die blauwe lampen in de aanbieding…ze kosten 4 a 5 euro of zo…