Operatie geslaagd!!!!!!!!!

He meiden,



Ik ben alweer thuis!! Vanochtend geopereerd. Bij komen uit de narcose was erg vervelend. Lag steeds te trillen, klappertanden en had het gevoel zo weer weg te vallen en dat niemand dat door had. Ze hadden het erg druk en ik had ook geen bel ofzo… gelukkig ging het daarna beter.

Weer terug op zaal ook steeds beter.

Om 16:30 uur kwam eindelijk de gyn, ik wist nog geen resultaten omdat de verpleegkundigen zijn handschrift niet konden lezen! Wel is het alleen een kijkoperatie geweest.

Maar de gyn kwam met super goed nieuws! GEEN endometriose, Cyste is weggehaald, en de eileider is GOED!!!

Ben zo blij, moet nog even doordringen, even de spanning eruit huilen en dan met goed moed weer verder!!!

Ga nu even proberen te douchen. Voel me verder prima, wat dufjes en beetje pijn natuurlijk maar heerlijk dat ik meteen weer naar huis mocht, met dit nieuws natuurlijk!!



Liefs

Ineke

Ineke, wat een geweldig nieuws!! Dat worden vast heerlijke feestdagen. meid ik ben zo blij voor je. Nu snel weer herstellen van de operatie en dan vol goede moed het nieuwe jaar in.

Ineke, wat fijn dat het zo goed gegaan is!

Doe maar lekker rustig aan en heel veel succes volgend jaar!!! Ik hoop zo dat jullie dan ook een wondertje mogen verwachten/krijgen.



Groetjes Jozie

Wauw wat een goed nieuws! Ik hoop dat je snel nog meer goed nieuws kunt melden…

Oh meissie wat goed !!! Ben heel blij voor je !!!





:-*

owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww goed zo, fijn dat de cyste weg is ik baal nog steeds dat de mijne er nog zit,



heerlijk dat het goed gegaan is en nu bekomen meid,



:-*

O dat is super nieuws!!! Ik ben helemaal blij voor je!!!



Zo en nu vol goede moed weer verder!!! :thumbup: :thumbup:



Nou jij zal zeker fijne feestdagen hebben he meis!!!



:-*

Goed nieuws! Joepie! :dance: :dance: :dance:



Kom maar lekker bij en geniet van de feestdagen…





Liefs,

Noortje

Bedankt lieve meiden!! Het moet nog steeds een beetje doordringen ofzo, gisteren toen de gyn weg liep moest ik even huilen, maar ja, dat wil je ook niet met allerlei andere mensen op die zaal.

Vanochtend weer de 1e foliumzuurpil geslikt!!! Dat voelde wel fijn, we gaan er weer voor!! Vorig jaar ben ik met oud en nieuw zwanger geworden, maar laat ik niet te positief denken natuurlijk. Maar heb wel weer veel meer hoop! Had me al wat ingesteld op IVF…Tja, ramp-denken he.

Lichamelijk voel ik me best goed eigenlijk, wat last van mijn spieren en natuurlijk van de wondjes bij gaan staan en zitten etc. maar dat valt reuze mee. Toch ga ik heerlijk niets doen vandaag! Meelevende familieleden komen langs enzo. Gezellig.

laat de kerst maar komen!



Dikke kus

Ineke

Ineke wat een geweldig nieuws :-

Ik ben zo blij voor je :-

Ineke, wat heerlijk om je post te lezen. De ontspannenheid straalt er gewoon van af, meid ik gun jou echt heerlijke kerstdagen en een wondertje met oud en nieuw zou natuurlijk een klapper zijn.

Ja, moet zeggen dat dit wel een heel fijn gevoel is. Zo goed zelfs dat ik zelfs zit te twijfelen of ik nog terug wil naar de gyn…denk het wel maar aan de andere kant weten we nu dat het in principe goed zit en dat we het zelf moeten kunnen. Wil eigenlijk liever niet langer zo medisch bezig zijn, het zo alles laten beheersen maar ja, aan de andere kant is wat hulp wel erg fijn!

Maar es met mannetje overleggen hoe hij het ziet! Ben nu ongi aan het worden, dan moest ik de gyn bellen maar zo snel na de operatie en met de feestdagen ertussen is het niet echt zinvol denk ik. Laat het deze maand in ieder geval maar zo.

Ow, inneke ik had even niet gezien dat je een aparte topic had gemaakt. heerlijk dat het allemaal nog psoitief is gebleken. Geniet van de feestadagen en ik :thumbup: voor je dat 2007 het jaar mag zijn…



Groetjes Kee

Hey Ineke,



Even een korte reactie van mij, want ik heb het op het moment echt SUPER druk:



in 1 woord GEWELDIG!!



GEFELICITEERD!!



Nu op naar de volgende ronde!!



X Do

Yes Ineke!



Super!! Ben super blij voor je!



Gr Janine

Nogmaals bedankt lieve meiden! Al die felicitaties, alsof ik al zwanger ben! Mijn moeder vroeg net of ze wijn in huis moest halen voor de kerst, maar ja, ik moet nu weer gezonder gaan leven he! Maar met de kerst moet het nog maar even kunnen!!



Kus

Ineke

Geweldig nieuws Ineke!!!



Prachtige manier om het nieuwe jaar te beginnen!!!

Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling gaat!



Liefs,

Hoop

oh meid, wat geweldig zeg!! Da’s een heeeeeel mooi kerstcadeau!!! Ik ben zo ontzettend blij voor je!!! :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Ook jullie bedankt meiden! Jeetje Irene, een jongetje!!! Wat schiet het al op zeg! Kun je nu ook echt genieten???

Heb nu even een broek aan om nog wat boodschappen te gaan doen, straks snel joggingbroek weer aan! Voelt niet fijn zo’n knoop op je wond… (joggingbroek zit natuurlijk altijd lekkerder…zucht).



Liefs

Ineke