opeens weer veel in de mond

Ivan vind het nog steeds erg leuk om nog veel in zijn mond te doen :roll: ik denk zelf hallo die fase heb je gehad



is het normaal dat ze dat nog doen?

Rick doet dat ook weer terwijl hij dat al heel lang niet deed.

Moet nu echt opletten dat er geen kleine dingen rondslingeren, want hij stopt het allemaal in zijn mond :roll: .

Zal toch wel een fase zijn (hoop ik dan maar :wink: 8) )

Hier is het ook terug. Hij heeft zelfs ergens een fopspeen gevonden die hij soms in zijn mond stopt, terwijl hij nog nooit een speen gehad heeft. Ook de steentjes van het grint gaan zijn mond in, als hij diep in gedachten is verzonken gaan ook de duplo blokjes zijn mond in. Het kan me niet zoveel schelen, al vertel ik hem wel dat grint echt vies is in zijn mond, en dat hij daar ziek van kan worden. Maar even later is hij weer ver weg met zijn gedachten en zitten ze toch weer in zijn mond.

Ja ik herken het hier ook hoor en dit terwijl ze het eigenlijk nooit deed :shock: , het zal wel weer een fase zijn

Hier nog een. Lars is van 17-08-2008. Qua leeftijden kan het dan wel kloppen. Elke keer stopt hij van alles in zijn mond. Wordt er niet goed van.

Noa doet het ook, net 2 jaar…

Is ook een stukje imitatie van haar zusje denk ik…

blijft altijd, straks zal hij ws de achterkanten van de potloden in de mond gaan stoppen op school!