opeens snel wakker van geluid

Onze baby (bijna 4 maanden) wordt opeens heel erg snel wakker als er geluid is in huis…

Eerst sliep ze zelfs nog door terwijl de kids langs haar kamer liepen, trap op en af met zelfs vriendjes erbij. Tegenwoordig wordt ze al wakker als we heeeeeel zachtjes naar de w.c. gaan :roll:

Met nog 3 andere kinderen in huis kan het natuurlijk niet steeds heel stil zijn. We houden best een beetje rekening met haar maar ze zal er toch ook aan moeten wennen. Of eignelijk ze was er aan gewend!

Wie weet of dit een fase is? Of heeft andere ideeen?

Heb de kids nu maar naar het park gestuurd met manlief zodat ze ff bij kan slapen maar weet al dat ze wakker wordt zodra ze terug zijn…

haha herkenbaar… de wc spoelde door of ze werd al wakker… :lol:

onze jongste kon je in het begin ook naast een kanon (of 2 luidruchtige broers :wink: ) te slapen leggen… maar helaas… dat ging over :? .

Helaas wordt hij nog steeds ontzettend snel/makkelijk wakker… soms dan heb ik het gevoel dat hij al wakker word als 1 van ons zich omdraait in bed…

hmmm dat klinkt veelbelovend dus…

Hoop toch wel dat ze er weer aan terug went ofzo want kan de andere 3 kids niet heel de dag stil laten zijn!

Maar wel sneu voor haar want ze wordt er zelf errug moe van :roll:

Naarmate ze ouder wordt, hoe meer ze kan hebben! Nu slaapt Katie wel door terwijl ik aan het stofzuigen ben…

nou hebben ze rond 4 maanden ook wel een sprongetje… :think:

@Mariiyelle wrote:

Naarmate ze ouder wordt, hoe meer ze kan hebben! Nu slaapt Katie wel door terwijl ik aan het stofzuigen ben…

kijk dat antwoord wilde ik natuurlijk graag :mrgreen: