Opeens 's nachts wakker

Hallo,

Lissa was altijd een goeie slaapster; vanaf week 6 sliep ze na haar laatste voeding om 23:00 uur prima door tot een uurtje of half zeven. Twee weken geleden besloten we de laatste voeding ook te schrappen, ook op advies van het CB. Het ging goed en ze sliep gewoon door, totdat ze vorige week woensdag ziek werd met hoge koorts. Nu is de koorts voorbij, maar wordt ze opeens om de twee uur wakker. Ik heb het idee, omdat ze heeft gemerkt dat als ze gaat huilen, ze aandacht krijgt. Overdag is ze ook wat jengeliger geworden. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze tandjes krijgt, ik weet het niet maar ik mis mijn vrolijke meisje die altijd lekker doortukte. Gebeurt dit vaker?

Groetjes, Carenza

volgens mij is dit t begin van de eenkennigheidsfase, begon hier ook zo en nu is t huilen als ik wegga op zich goed want dan hebben ze door dat ze geen verlengstuk zijn van mama en t betekent dat ze zich hechten ff doorbijten en dan houdt t op. :hug:

Mijn DS is 8 mnd nu :inlove:

dat ze doordat ze ziek was ook meer aandacht gewend is kan ook heel goed hoor misschien valt t samen.

het duurt vaak even voor kindjes na het ziek zijn om hun normale ritme enzo weer op te pakken… vaak heeft ziek zijn ( later ook met eten) nog een lange nasleep…

Of je hebt de pecht dat ze net na het ziekzijn idd doorschuift een sprongetje in met een eenkannigheidsfase…

Maar omdat ze wel gaat slapen en steeds wakker wordt, denk ik meer aan een nasleep van het ziek zijn…

Sven heeft op dit moment precies hetzelfde. Zal dus wel aan de leeftijd liggen.