opeens onregelmatige cyclus?

Vrijwel altijd heb ik een regelmatige cyclus gehad, zelfs meteen na de beide bevallingen. nu was ik afgelopen maand dus over tijd. ik heb er 3 testen aan verspeeld :oops: terwijl het haast onmogelijk was dat ik zwanger was. je weet maar nooit…

maar nu na ruim anderhalve week ben ik dus toch ongesteld geworden. Iemand een idee waardoor dit zomaar kan veranderen? Ik vond het zooo irritant, telkens loop je met het idee: het kan elk moment komen. op mn werk altijd maar maandverband gebruikt (wit uniform valt meteen zo op als je doorlekt :shifty: ) en ik hoop dus gewoon dat het straks weer normaal om de 4 weken wordt. Kan iemand me gerust stellen :wink:

de maand erna was het 3 dagen ‘later’ en de maand erna weer regelmatig. Nu weer al anderhalve week aan het wachten :roll:

ga vanmiddag naar de ha toe.

ik heb nog meer klachten, vandaar dat ik (weer) een afspraak heb gemaakt, vorige keer vertelde hij dat, als de klachten weer zouden komen, ik naar de gyn doorverwezen zou worden :think:

iemand een idee wat ik kan verwachten …?

Denk dat je eerst misschien een medicijn krijgt om regelmaat te krijgen?

Ben benieuwd.

Hier ook altijd regelmatig geweest, ook na de eerste twee. Maar nu ook 1,5 week overtijd geweest. Maar goed, dit was pas de tweede menstruatie na de derde baby…en ik geef bv.

Maar ik hoorde dat je ook onregelmatig kunt worden van een poliep in je bm…en dan bloed je heftig en kort. Die kunnen ze overigens eenvoudig verwijderen. Hopelijk is het niks bij jou!

Heb ik ook wel eens gehad. Ineens was mijn cyclus van altijd 28 dagen steeds langer. Maximaal 34 dagen. Uiteindelijk werd die weer gewoon 28 dagen.

En mede door de stress van het misschien zwanger zijn kan het ook uitblijven.

ik heb geen stress over zwangerschap, komt het is het welkom, komt het niet is het ook goed.

maar test bij ha was ook negatief.

Heb nu bloed geprikt, komt er niks uit mag ik richting gyn.

ben ondertussen wel 3 kilo afgevallen (weeg nu nog maar 47 a 48 en schommelde altijd rond de 50 a 52)

heb telkens vage buikklachten dus vandaar dat ik doorverwezen wordt.

Maar eerst de uitslag van het bloed prikken.

de ernstige ‘gevallen’ hebben eerder tussentijdse bloedingen dan uitblijven van de menstruatie volgens de ha :wink: dus ik hoef me geen zorgen te maken (deed ik ook niet ofzo maar je gaat je toch dingen afvragen)

Dat is dus ook een vraag die dor mijn hoofd spookt.

Was altijd op tijd,maximaal 1 dagje later.

De laatste 2 keer was ik bijna een week te vroeg! Ben je net geweest(vor mn gevoel,en dan ben je t weer!

Nu ik lees over afvallen:heb t idee dat ik ben afgevallen,geen weegschaal,maar ergens klopt dat niet.Want de week voor ik ongi moet worden heb ik zon een ontzettende drang naar zoet zoet zoet en dat eet ik dan ook(bad girl!).Daar herkende ik de laatste menstruatie ook aan,omdat het die keer daarvoor ook was,maar dus wel afgevallen.

Iemand een idee?

ha hier heeft me ook laten prikken op schildklier… heb nog geen uitslagen, ook nog geen menstruatie, tis zo vervelend al die onzekerheid :shifty:

Ik heb wel eens gehoord dat als je afvalt het alnger duurd voor je menstrueerd. Als je erg mager bent of erg snel afvalt, zou je menstruatie erg laag frequent kunnen worden. Zou het daaraan kunnen liggen?

ik ben altijd al ‘mager’ geweest, kan me haast niet voorstellen dat het nu opeens van die +/- 3 kilo weg blijft, ha vond het afvallen overigens geen reden tot ‘paniek’ of onderzoek, prikt dan wel schildklier maar meer om het uit te sluiten.

Wel de buikklachten en het wegblijven van de menstruatie en eventuele erfelijkheid op tijdelijk vervroegde overgang oid. (vaag verhaal maar mijn moeder én oma konden een tijdlang geen kinderen krijgen, maar dit is verder nooit onderzocht dus de reden hiervan is onbekend. En opeens toen ze de 40 gepasseerd waren kregen ze alle twee nog een kind)

maar er blijft een kans dat ik toch zwanger ben met een verlate eisprong dus morgen weer een test… :wink:

na bijna 6 weken toch ongesteld, blijf het vreemd vinden :slight_smile: