opeens niet meer willen lopen update zusje doet hetzelfde

Ivan ging vrijdag opeens lopen. Zaterdag deed hij steeds meer stapjes en zondag durfde hij eigenlijk niet meer.

Vandaag als ik hem neerzet wil hij gelijk zitten. Hij heeft er dus geen zin in.



Ziet iemand herkenning? Dat het straks opeens weer komt? Hij kan het wel maar op de een of andere manier durft hij niet meer. Ik weet nog we dat hij met staan ook opeens kon en toen een week niet meer :think:

Klinkt gek maar ik denk aan spierpijn. :think: Geloof dat Casper wel eens een dagje had dat hij echt geen zin had in lopen, maar hoe of wat is mij ontschoten. Maar hij gebruikt nu iig wel weer heel andere spieren dan met kruipen ed dus mss daar wat last van?

hmm dat zou natuurlijk kunnen , goh niet eens gedacht :oops: :oops: hij deed ook elke keer zijn beentjes omhoog als wij hem optilden om te laten staan. :oops:

Ik ga hem ook niet meer pushen vandaag lekker laten gaan komt denk ik wel weer Hij heeft bewezen dat hij het gewoon kan.



Bedankt Rhi :-*

komt vanzelf goed hoor…



het is best een stap die hij genomen heeft om te gaan lopen…soms nemen ze gewoon weer even een stapje terug om na een tijdje weer ineens te gaan lopen…



komt goed :-*

@colle wrote:

komt vanzelf goed hoor…



het is best een stap die hij genomen heeft om te gaan lopen…soms nemen ze gewoon weer even een stapje terug om na een tijdje weer ineens te gaan lopen…



komt goed :-*




Melinda heeft die stap terug gedaan met praten een tijdje geleden en haalt de schade nu weer in :inlove:

Wat de dames ook al aangeven veel kindjes doen 2 stappen vooruit en dan soms zomaar uit het niets weer 1 terug.

Ik heb toevallig zelf spierpijn (tja rare dingen als rolgordijnen ophangen in huis) dus vandaar dat ik eraan dacht.

Voor je het weet stapt hij vast weer als de beste en mag je weer achter hem aanvangen. :mrgreen:



(wel grappig geloof dat ik je tijdens de meeting nog vertelde dat hij vast heeeeel snel zou gaan stappen :lol: hij zag er al zo lekker stabiel uit langs de rand stappend!)

nou meneer loopt weer. ook uit zichzelf grote stukken :inlove:



Rhi idd jij zei dat het niet lang meer ging duren :mrgreen: heb je goed ingeschat



Alleen nu heb ik een afspraak met fysio op 14 aprilover zijn lopen zal ik die laten staan of toch maar afzeggeen :think:

Fysio zou ik afzeggen maar dat is mijn mening :slight_smile:



Als ie loopt lijkt me dat overbodig nu :slight_smile:

Lekker afbellen meis! Hij stapt en denk dat ze weinig voor je kunnen betekenen :wink:

Geniet ervan! Ook het vangen :lol:

EVen een upje,



Volgens mij zit het in de familie :think: :think: Lynn liep woensdag hele stukken door de kamer, had ze nog niet eerder gedaan. De hele avond lopen lopen en lopen.

Sinds gister heeft ze er dus totaaaal geen zin meer in, word als je het probeert.

Ziet iemand herkenning?

Dan weet je dat het goed komt toch :wink:

Ik weet ook wel dat het vast wel goed komt, maar vroeg me af of het bij meerdere is dat ze een stapje terug doen

hier deden ze telkens een stap terug als ze weer eens flink ziek waren geweest. Ze noemen zulke dingen ook wel een beklijfperiode. Dat zie je ook bij kinderen als ze de kleuren kennen, maar na een aantal weken moet het opgeslagen worden, die periode kennenz e vaak de kleuren niet, en daarna altijd en foutloos.

Onze uk heeft hetnu met cijfers. Ze wist ze allemaal en nu is zelfs de 1 onbekend. Ws over een aantal weken of maanden weet ze ze alsnog weer…



of er aan wennen dat ze opeen zo hogo zijn… dat is schrikken opeens zo ver van de grond!

Dankje voor je antwoord Konijn ,



het moeilijke is dat ik me diep van binnen toch zorgen maak terwijl ik weet dat het niet hoeft :oops:

Het kan goed zijn dat je jongetje nu met iets anders bezig is (taal, …) zodat het motorische ff minder belangrijk wordt…?

Plus: tussen dat hij ging stappen en dat hij het niet meer doet zitten een paar dagen? is niet vreemd hoor, zegt mijn ervaring met kindjes in de creche

Sinds zondag loopt ze weer maar ze is echt een meisje als ze niet wil kan je op je kop staan maar ze doet het niet hahahhaa en ze vindt kruipen nog veel sneller gaan Maar als ze loopt loopt ze goed en stevig en grote stukken :inlove:

Hier ook een meisje dat sinds 2 weekjes kan lopen. Als ik en hubbie tegenover elkaar gaan zitten loopt ze echt enorme stukken. Maar verder loopt ze ook nog niet, vind het veel makkelijker om te kruipen. Ze sleept dan wel eens de stoeltjes/loopwagen mee waar ze dan achter loopt.

Kruipen op alleen haar knietjes gaat natuurlijk veel sneller en makkelijker. Ach ze loopt binnenkort vast heel het huis door. :smiley:

@Vicky S wrote:

Het kan goed zijn dat je jongetje nu met iets anders bezig is (taal, …) zodat het motorische ff minder belangrijk wordt…?

Plus: tussen dat hij ging stappen en dat hij het niet meer doet zitten een paar dagen? is niet vreemd hoor, zegt mijn ervaring met kindjes in de creche




En ik zeg dan nog: je jongetje :wall:



was omdat ik meteen op je antwoordde zonder de rest te lezen :oops: en het gaat dan nog over 2j geleden natuurlijk, echt in de war :roll:



fijn om te lezen dat ze toch terug goed stapt :thumbup:

@Vicky S wrote:

@Vicky S wrote:
Het kan goed zijn dat je jongetje nu met iets anders bezig is (taal, …) zodat het motorische ff minder belangrijk wordt…?

Plus: tussen dat hij ging stappen en dat hij het niet meer doet zitten een paar dagen? is niet vreemd hoor, zegt mijn ervaring met kindjes in de creche




En ik zeg dan nog: je jongetje :wall:



was omdat ik meteen op je antwoordde zonder de rest te lezen :oops: en het gaat dan nog over 2j geleden natuurlijk, echt in de war :roll:



fijn om te lezen dat ze toch terug goed stapt :thumbup:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: geeft niks hoor

:-*