Opeens geen zw.schapsklachten meer

Ik ben de afgelopen dagen erg misselijk geweest, en gister de hele dag overgegeven. nu wordt ik vanmorgen wakker… en heb ik nergens last meer van! ook geen gevoelige/pijnlijke borsten meer… helemaal niets! En maak me nu erg zorgen… :shifty:

ik heb woensdag een echo…

het kan natuurlijk dt je de ene dag meer misselijk bent dan de andere dag…

ik heb bij beide zwangerschappen ook niet constant last gehad van goevoelige borsten… dat ging ook op en af, het zelfde als met de misselijkheid. Als je het echt niet vertrouwd of erg onzeker bent, kun je altijd de vk bellen miss dat je eerder terrecht kunt.

Er zijn ook zat mensen die helemaal geen kwaaltjes hebben maar waarbij het wel goed is gegaan… de eerste weken zijn en blijven gewoon spannend je kunt er toch weinig aan doen. je kunt alleen afwachten tot je je echo hebt. en die onzekerheid hoort er nou eenmaal bij denk dat iedereen dat wel heeft de eerste weken. probeer juist te genieten van de dagen dat je je wat beter voelt!!!

Flier, dat heb ik nu dus ook.

Nadat ik nu s’nachts goed slaap ben ik ook minder misselijk. De gevoelige borsten zijn iets minder. Voel me daarin ook best wel onzeker.

Wij proberen er wel vertrouwen in te hebben dat het goed is.

En net wat Clairtje zegt, misschien gewoon even de vk bellen?

Volgens mij hebben meer vrouwen dit meid :hug:

Hoe is het nu?

Anders vandaag even contact leggen met de VK?

bedankt meiden!

pff… ik maak me denk ik druk om nix… gister nergens last van, nu weer gigantisch misselijk en overgeven…

tsja, van die verhalen op internet wordt je ook niet blij… maar denk dat het bij mij loos alarm was :wink: wou ook vandaag de gyn bellen, maar wacht de echo wel af…

heb je misschien die avond ervoor nog laat iets gegeten?

vaak ben je dan omdat je maag niet nuchter is minder/niet misselijk

en ik had alleen de eerste week iets gespannen borsten maar daarna nergens meer last van gehad

ben ook niet misselijk geweest dus heb denk ik een sterke maag ofzo :mrgreen:

de enige keer dat er een golf van misselijkheid door me heen ging is toen ik in het begin van mijn zwangerschap door de appie heen liep en het begon al bij de geur van vers gebakken croisantjes en toen ik kaas stond uit te zoeken … toen heb ik mijn man vriendelijk verzocht even zelf de kaas uit te zoeken want ik had het zonde gevonden om de kaasbak onder te spugen :sick:

Probeer je geen zorgen te maken, die klachten wisselen volgens mij bijna bij iedereen.

Ik voelde sowieso haast niks! Af en toe wat meer gespannen borsten en ik ben geloof 3x een halfuur misselijk geweest, en dat vond ik alleen maar grappig zo van “haha, ik heb zwangerschapsmisselijkheid”.

Echt, het hoeft allemaal niets te zeggen :hug:

@poeizie wrote:

heb je misschien die avond ervoor nog laat iets gegeten?

vaak ben je dan omdat je maag niet nuchter is minder/niet misselijk

en ik had alleen de eerste week iets gespannen borsten maar daarna nergens meer last van gehad

ben ook niet misselijk geweest dus heb denk ik een sterke maag ofzo :mrgreen:

de enige keer dat er een golf van misselijkheid door me heen ging is toen ik in het begin van mijn zwangerschap door de appie heen liep en het begon al bij de geur van vers gebakken croisantjes en toen ik kaas stond uit te zoeken … toen heb ik mijn man vriendelijk verzocht even zelf de kaas uit te zoeken want ik had het zonde gevonden om de kaasbak onder te spugen :sick:

wahahah die laatste zin. :oops: Vindt het wel humor.

geniet ervan!! Ik had het vorige week en best wel blij mee.

Vandaag is het weer totaal anders, heb vandaag zeker 12 keer overgegeven (en niks gegeten). Hoop dat dit gauw over is want voel me net een vaatdoek.

Hi meiden,

Ik lees hier even mee, ik heb nog nooit gepost in het Zwanger-forum. Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben!.. Na 4 IUI pogingen en 2 ICSI-pogingen. Heel bizar om na zoveel investering ineens een positieve test in handen te hebben. Ik geloof het soms nog niet en ben stikonzeker.

Ik had ook een paar dagen last van mijn borsten en toen ineens niet meer. Wat nu?? dacht ik. Maar dit topic lucht me een beetje op.

Ik ga over 2 weken voor de 7 weken echo.