opeens een ander ritme

Seth dronk voor zijn ziekenhuis bezoek om de 4 uur een fles van 200 leeg en sliep dan meestal de nacht door, van 23.00 tot 6.00



Maar sinds hij weer thuis is, komt hij om de 3 uur en is een fles van 200 niet meer genoeg…hij huilt vaak nog als de fles leeg is en gisteren hebben we het eens uitgeprobeerd en jawel hij dronk nog eens 30ml



Nu heeft hij om 16.00 een fles gehad en ligt nu weer te krijsen…het is niet eens 3 uur geleden. :think:



Wat moet ik ermee?

Ik kan morgen even langs het cb gaan maar heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt? Hij krijgt momenteel de Friso comfort.

Mijn dochtertje heeft dit ook gehad, ze vertelde me toen dat als de fles op is kindjes kunnen huilen omdat ze het zo lekker vonden. Maar niet persee dat ze honger hebben.



Ik heb toen ook allerlei dingen probeerd, zelf 250cc melk gegeven en die dronk ze ook gewoon op. Heb dit 1 dag gedaan want het bleef gewoon het zelfde.



Probeer anders even na het flesje een speentje te geven ofzo.



Maar ik persoonlijk zou nog niet meer gaan geven, vooral omdat je kindje nog zo jong is.

bedankt voor je reactie!



Ik ben vandaag op het CB geweest en zij gaven aan dat Seth waarschijnlijk iets aan het inhalen is na zijn ziek zijn. Zo lang er 3 uur tussen zitten kan het niet zo`n kwaad maar we mogen niet meer dan 200 geven momenteel (per fles) Waarschijnlijk komt hij vanzelf weer op zijn goede ritme.



Ik kreeg toevallig net een proefverpakking van de bambix die je op 4 maanden als extra kan toevoegen aan een fles, moet eens vragen, mocht het zo zijn dat Seth steeds meer wil of we dit bv voor de nacht mogen geven. Maar dat zien we dan wel.

Hetzelfde hier gehad! Mika mocht met 13 weken al aan de rijstebloem van het CB.

Riley mocht ook eerder dan 4 maanden rijstebloem snachts, gewoon omdat hij echt aan het spoken was, elke 3,5 uur kwam.

das dan al fijn om te weten want Seth slaapt ook niet door, op zich niet zo`n probleem daar hij wel makkelijk is maar het zou toch fijn zijn als hij in de nacht niet om de 3 uur komt…

Breekt op he? Mika slaapt nu sinds 3 weken door, mede dankzij de rijstebloem denk ik.

ik heb het geprobeerd die rijstebloem en warempel…Seth sliep van 23.30 tot 7.00 :dance: helemaal geweldig!!!