opberg"vak" voor aan muur

onze babykamer wordt erg klein. Zo klein dat er alleen ruimte is voor het ledikantje en de commode.

Nu heb ik in mijn hoofd zitten dat ik 2 van die “vakken” op de muur wil hangen zodat ik daar wat spullen in kan leggen.

weet iemand wat ik bedoel, en nog beter, waar ik die kan kopen?

Ikea… Geloof zelfs dat de Xenos ze ook heeft… en anders een leenbakker of een kwantum of 1 van de doehet zelf zaken.

ah je weet dus wel wat ik bedoel? :mrgreen: zag ze online bij ikea niet staan, dus begon al te twijfelen of ze ze daar wel zouden hebben. maar leen bakker, had ik ook nog niet aan gedacht. bedankt!

Zag ze ook bij de Action vorige week

Xenos heeft ze ook.

Karwei

En een expedit kast? dan heb je vier vakjes. Kun je nog meer spullen in op bergen. :wink: Wij hebben die ook aan de muur hangen.

kwakje: foto? :mrgreen:

uhmmm… ja tuurlijk. U vraagt wij draaien. :mrgreen:



(wel via pb oke?)

via pb is prima :slight_smile: :mrgreen:

of… een lange smalle expedit, strak langs de comode? Ik vind die kasten altijd loeizwaar en als je geen ruimte hebt, dan moet je hem dus ophangen boven de commode… zou ik doodeng vinden eigenlijk :shifty:



Wij hebben heel lang een hele smalle 5 vaks expedit van 40 breed en 40 diep en 180 lang omhoog staand geplaatst naast de commode… kunnen manden in met kleertjes en luiers… erg handig en het neemt weinig ruimte in…

Ik zag die vakken zaterdag ook bij de hema liggen voor 15 euro.

Wij hebben ook een klein babykamertje (een hele smalle kast van de ikea, bedje en commode en vol)

En boven de commode een plank gehangen. Kon toen nergens die vierkanten vinden , ja voor heel veel geld. En nu zie je ze overal :roll: :lol:

Vakken volop, alle kleuren, maten en andere planken e.d. bij de Xenos gezien vanmiddag.