Opa vermoordt kleinkinderen met bijl

In Australië wordt gezocht naar een 69-jarige man die zijn vrouw en twee kleinkinderen met een bijl zou hebben gedood. Hij zou zijn dochter hebben verwond.

Klik hier voor video nieuws

:shock: :o jeetje zeg hopelijk vinden ze hem snel voor dat hij nog meer schade bij andere gezinnen aanricht :o :shock:

hij is al opgepakt volgens mij…?

het is een vriendinnetje van mij van vroeger… ik ben haar zo’n 10/11 jaar geleden uit het oog verloren.

echt vreselijk, ik hoorde het vanochtend van een ander australisch vriendinnetje die ik net vorige week weer had opgezocht via facebook :frowning:

Heb bij beide meiden ruim een week in huis gezeten, echt ik kan er nog niet over uit :cry:

tjeee annette dat meen je… wat zal jij geschrokken zijn zeg… hoe gaat het nu met haar weet je al wat?

An Australian man was arrested and charged Monday with the gruesome axe murders of his wife and two grandchildren. Police have arrested a 69-year-old man over the alleged triple murder of his wife and his two grandchildren in rural New South Wales.

ergens van i’net.

Nee ik weet niks, de meiden daar proberen uit te vinden waar ze precies ligt, volgens mij is ze al wel geopereerd, maar dat zijn alleen dingen die ik via google heb gevonden, mijn meisje moest het bezuren vanochtend, mama zat alleen achter de puter :oops:

op het filmpje zie e haar voorbijrijden,zelfs daar herkende ik haar, ik heb nog wel leuke foto’s van ons samen, maar om die hier te plaatsen, kan niet, litjk me raar ofzo? privacy technisch dan he :wink: