op???

heel jammer! :frowning:

Gelukkig bestaat er dan kv he, er is altijd iets wat je kindje kan drinken. Wil ze goed de fles drinken? Geen problemen met de speen?

huh??

hoe kan dat nou ineens?

het ging vorige week nog zo goed!

wat zonde zeg… jammer hoor…

kun je een beetje wennen aan het idee, van niet meer voeden?

:hug:

:hug: wat vervelend voor je, ik weet hoe het voelt.

Ik heb een zoontje dat iets jonger is dan jouw dochter en ik heb nu precies hetzelfde. Er komt ineens bijna NIETS meer uit, heb hem gisteren elk uur aan gelegd, maar moet uiteindelijk flesje geven, omdat hij heel de dag bijna niks binnen had gekregen. Ik snap niet hoe het kan. Ik ben nu nog aan het twijfelen, maar ben heel bang dat ik ook over moet op KV

Je kan even bellen met de VBN of LLL, zij hebben vrijwilligers die je precies kunnen vertellen wat je het beste kunt doen! Ik heb daar veel aan gehad.

Je melk is gewoon niet in een keer op, als je je kindje keer op keer aanlegt gaat de productie omhoog, ga je flesjes bijgeven (en kolf je niet), dan zal je melkproductie dalen.

Dus idd, lekker in bed en maar aanleggen heel de dag.

@Lune wrote:

Je kan even bellen met de VBN of LLL, zij hebben vrijwilligers die je precies kunnen vertellen wat je het beste kunt doen! Ik heb daar veel aan gehad.

Je melk is gewoon niet in een keer op, als je je kindje keer op keer aanlegt gaat de productie omhoog, ga je flesjes bijgeven (en kolf je niet), dan zal je melkproductie dalen.

melk kan best op zijn. als je stress hebt niet genoeg rust enz enz heeft dat de productie ernstig terug loopt os zelfs stopt.

groetjes

marlies

@marlies wrote:

@Lune wrote:

melk kan best op zijn. als je stress hebt niet genoeg rust enz enz heeft dat de productie ernstig terug loopt os zelfs stopt.

groetjes

marlies

ik heb het wel heel druk ja. We wonen in Bolivia en gaan vrijdag naar Nederland voor verlof… ben nu twee hele dagen bezig, bijna elk uur aangelegd, 2 keer gekolfd. Gistern moest ik wel flesje geven, het was kwart over twaalf s avonds, had niets binnen gehad vanaf een uur of vier en had hem uren aan de borst gehad. Doe het liever niet, maar ja… ik hoop dat het nog goedkomt, maar ik vrees het ergste :cry:

Oh dat klinkt als regeldagen. Gewoon veel aanleggen, aanleggen en nog eens aanleggen. Nog lekkerder is een borstvoedingsdag houden. Gewoon op bed met je kleine, laat manlief maar eten en drinken aanslepen en alleen er uit als je naar het toilet moet. Lekker veel knuffelen, slapen en verder gewoon bij het eerste geluidje je kleine aanleggen en zo komt je productie vanzelf op gang.

Succes!

Ow dat moet zeer doen. Ik kan me voorstellen dat je dan een flesje hebt gegeven maar houdt moed. Je dochter heeft een vol buikje nu dus je kunt met frisse moed weer haar aanleggen.

Ben je misschien ongesteld geworden? Daar kan je ook een productiedip van krijgen. Ik hoop dat het nog goed komt want volgens mij wil je heel graag borstvoeding geven!

Ik wil nog even zeggen dat kolven niets zegt. Ik kolfde ook belabberd maar live groeide de kleine wel.

Je geeft aan dat je kleine twee droge luiers achter elkaar had. Dat is niet zoals het hoort. Gat het aanleggen wel goed? Neemt ze een volle hap en hoor je haar slikken? Of loopt er melk uit haar mondje?

Ik heb nog even nagedacht en denk dat je toch het beste zo snel mogelijk een lactatiekundige moet inschakelen. Uitdroging bij een kleintje is niet goed, dat is het nooit maar helemaal niet als ze nog zo klein is.

Geef je haar eigenlijk een speentje? Of baker je haar in? Of leg je haar aan zodra ze het eerste hongersignaal geeft? (handjes sabbelen, smakken, zoeken)

ik zou je zo graag helpen en hoop echt dat het goed komt!

Ach meisje toch. Ik kan me voorstellen dat je nu erg bezorgd bent. Vooral omdat je dit bij je oudste ook hebt gehad. Ik zou proberen om toch een lactatiekundige in te schakelen.

Ik duim voor je dat het nog goed komt, volgens mij wil je zo graag!

Oh wat jammer. Arme jij, je wilde zo graag bv geven.