Op zoek naar plaatjes voor de taart

Hoi,

Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar een plaatje van Nijntje en Diddl voor op een taart (van de Hema)

Wilde eerst namelijk de uitnodigingskaart op de taart laten drukken, maar kwaliteit was te slecht ervoor.

Ik heb heel wat plaatjes van Nijntje en Diddl, maar als ik dan een taart wil ontwerpen dan komt er te staan dat de kwaliteit matig is.

Wie kan mij hiermee helpen of heeft plaatjes die ik voor een taart kan gebruiken?

Groetjes,

Krista

ff googelen en dan naar afbeeldingen…vind je vast en zeler hele leuke plaatjes

@kimmetje23 wrote:

en dan er even bij aanzetten dat je alleen grote afbeeldingen wilt (kun je links onder je zoekterm aangeven).

Had ook altijd de mededeling dat het plaatje matig was, maar het was gewoon mooi scherp hoor op de taart.

of ff een boekje van nijntje uit de kast pakken en een mooi/leuk plaatje scannen?

@fiep klophout wrote:

@kimmetje23 wrote:

en dan er even bij aanzetten dat je alleen grote afbeeldingen wilt (kun je links onder je zoekterm aangeven).

ha kijk dat wist ik dus ook nog niet :wink:

toen ik dit toppic zag herrinerde ik mij opeens dat ik zelf voor zaterdag ook nog een foto moest maken voor de taart

dit is em geworden :wink:

heb em wel een beetje bewerkt

Bedankt voor de tips :thumbup:

Heb van Diddl hele leuke gevonden…nu kijken of ik er iets leuks van kan maken voor de verjaardagstaart.

Alleen van Nijntje nog geen leuke gevonden!

Kimmetje

Die van Lucas is echt héél leuk :thumbup:

PS

Alvast gefeliciteerd met je manneke voor morgen :dance:

bedankt :inlove: :inlove:

Ik maak zelf taarten maar haal ook de plaatjes via Google :wink:

Deze heb ik dinsdag gemaakt op een taart voor een meisje die 1 jaar werd.

De taart was lichtroze, het jurkje van Nijn paars en de letters van haar naam waren ook paars en met roze glitters!

Het cijfer 1 stond in de ballon.