op zoek naar gala-positiekleding

Hallo allemaal,



Eind juli gaat mijn hele goede vriendin trouwen en gezien het feit ik dan waarschijnlijk een hele bolle toeter heb, ben ik op zoek naar mooie feestelijke positiekleding.



Ik heb de standaardwinkels zoals Prenatal, Miss Etam enz. al afgespeurd, maar ik ben toch echt meer op zoek naar een leuke mooie avondjurk ofzo.



En om nu meteen iets op maat te laten maken, ik kan het toch alleen dan maar aan…



Weet iemand een adres/website waar ze feestelijke positiekleding verkopen?



Alvast bedankt!!



Angel

Er zit in Amsterdam een winkel van Vida Vita die heel veel mooie kleding verkoopt. Ook bruidskleding dus gala zullen ze ook wel hebben…

its-time gewoon even kijken op www met een punt en el.

welke maat heb je? Ik heb nog een heel mooie jurk liggen (heb ik een dag voor mijn bevalling op mijn broers bruiloft gedragen :mrgreen: ) het is maat 44 geloof ik…

op Carla-C punt com staat ook designer kleding en deze hebben een internetshop.

op marktplaats is ook wel e.e.a. te vinden

positiewinkel



zwanger-kleding.startpagina



met de www en nl ervoor/erachter.



Ik heb mijn jurk destijds ook via internet besteld. Goedkoper ook nog dan de gewone winkels.

achteraf bleek dat waar mijn vriend zijn smoking heeft gehuurd, ze ook positiejurken verhuurden, misschien ook een optie.

future mamam verkoopt ook nette kleding.

Wat ik ook altijd mooi vind is helemaal in het zwart of wit en dan een mooie buikband eroverheen. Bijvoorbeeld lekker bling-bling in goud of zilver of een mooie bloemenprint. Mooie ketting, passende schoenen, leuk tasje en wat leuks met je haar doen en klaar :thumbup:

@mamavankirsten wrote:

future mamam verkoopt ook nette kleding.




Hier heb ik ook een leuk pakje gescoord voor een bruiloft.