Hoi,
Wij gaan straks een paar dagen weg. We slapen in een hotel. Onze zoon is een lastige slaper, heeft echt zijn ritueel nodig. We zullen proberen dat zo veel mogelijk vast te houden (geen romantische latre-night dinners etc.), maar heeft iemand nog tips om hem op zijn gemak te laten voelen ofzo?
THANX!
Femke
Je hebt het eigenlijk zelf al gezegd, hou vast aan het ritueel wat hij gewend is. Een knuffel van thuis maar dat lijkt me ook vrij logisch :roll: . En ik weet niet of hij goed slaapt in de auto maar in dat geval zou je aan kunnen rijden naar het hotel op het moment dat hij zijn slaapje zou moeten doen. Dan heeft hij die vast gehad :thumbup: . Succes en veel plezier.
Naast proberen het avond ritueel vast te houden en eigen knuffel ook eigen beddegoed meenemen misschien?
Hmmm beddengoed is een goed idee!!! Knuffels laten hem koud, en we gaan vliegen (vanuit Spanje) dus geen auto helaas
Verder nog tips? Slaapmiddel? Speen eerst in de Vodka en dan in de suikerpot :twisted:
Groetjes,
Femke
Heeft 'ie een muziekdoos die je aan doet voor het slapen gaan?
Die van Sebastiaan hangen we in de tent ook altijd op. Je zou ook evt. nog het hemeltje van z’n bed mee kunnen nemen (als hij die heeft natuurlijk )
Veel plezier in ieder geval!
Groetjes,
Heleen
Wij hebben haar muziekdoos meegenomen en een eigen dekentje en een knuffeltje uit haar bed (heeft ze nooit echt aandacht voor, maar je weet mar nooit) en verder zoveel mogelijk gedaan alsof we thuis waren zeg maar. Proberen redelijk voor bedtijd aan te komen, zodat ze vast wat kon wennen en niet meteen naar bed hoefde enzo.
Ik weet niet of het daarvan kwam, maar ze sliep redelijk. We konden zelfs nog wat TV (zonder geluid) kijken, zonder dat ze wakker werd. Doen we normaal nooit 's avonds waar ze bij is, maar ja, om nu ook al om 7 uur te gaan slapen :mrgreen: