Hey dames,
Wij willen met ons mannetje (en vrienden) op vakantie. Naar Griekenland (Kreta, Rhodos bijv). Eind augustus, voor 15 dagen.
Ons mannetje is dan 6 maanden en hopelijk nog voornamelijk aan de borstvoeding.
Zou dit kunnen?
We zitten dan in een all-in resort en als we met excursies meegaan is dat of dat hubbie met de vrienden meegaat en ik achterblijf, of alleen de heren, of alleen de dames, of ons mannetje gaat mee (als we een auto huren bijvoorbeeld).
Zelf heb ik het gevoel dat dit moet kunnen. Ik ga er vanuit dat hij huilerig/hangerig kan zijn en dan verblijf ik gewoon met hem lekker koel onder de parasol. misschien neem ik ook wel een mini-opblaasbadje mee voor onder parasol (gevuld met zwembad water).
Graag jullie mening!
X Do
Als ik mij niet vergis zit je met Griekenland dan wel met bepaalde vaccinaties ivm de bof. Zou dit vooraf even goed navragen.
verder zie ik geen probleem hoor… de baby’s daar doen het vast ook prima
je kan vragen aan het cb of ze de bmr prik eerder mag krijgen.
verder heb je geen andere vaccinatie nodig omdat ze nog volledige bv krijgt en niet in contact komt met het voedsel daar.
levi en ethan hebben allebij de bmr prik eerder gehad ivm vakantie in het buitenland.
het kan makkelijk is mijn ervaring op vakantie met kleine kindertjes en nog ideaal ook want ze lopen nog niet weg en hoef ze inprensiepe nog niet de hele dag te vermaken je kan gewoon lekker zitten met je kleine.