op vakantie, en flesje meenemen......

ik heb een vraag hoe ik dit het beste kan doen…

wij gaan komend weekend lekker even ertussenuit. en nu komt mijn zus zaterdag avond in dat park op Ella passen, super lief zodat wij samen uit eten kunnen. maar ik neem dus een flesje bv mee uit de vriezer. we vertrekken morgen vroeg maar dan is het flesje dus langer dan 24 uur uit de vriezer. en we mogen pas na drie uur in het huisje, als ik de voeding in de koelbox doe met koelelementen, zou dat koud genoeg zijn???

wat ik ook kan doen is vrijdag dat flesje uit de vriezer aan ella geven en dan dus die voeding kolven zodat ze zaterdag weer "verse"melk heeft zo gaat de melk uit de vriezer ook "op tijd"op.

wat is handig, wat zouden jullie doen. ik kan natuurlijk ook altijd even terug naar het huisje om te voeden als dat nodig is, maar echt rustig zitten tijdens het eten doe ik dan niet…

Ik zou de vries-voeding die vrijdag geven en dan afkolven zodat je die ‘verse’ melk kunt geven. Die kun je bewaren met koelelementen.

Kun je niet gewoon op zaterdag een keer tussendoor kolven? Dat is nog makkelijker, hoef je niks mee te nemen en kun je dat flesje gewoon door je zus laten geven zaterdagavond.

Veel plezier trouwens! :smiley:

@Kay30 wrote:

Ik zou de vries-voeding die vrijdag geven en dan afkolven zodat je die ‘verse’ melk kunt geven. Die kun je bewaren met koelelementen.

Kun je niet gewoon op zaterdag een keer tussendoor kolven? Dat is nog makkelijker, hoef je niks mee te nemen en kun je dat flesje gewoon door je zus laten geven zaterdagavond.

Veel plezier trouwens! :smiley:

zou ik tussen de voedingen door 200 cc kunnen kolven dan? ben ik dan niet de hele zaterdag tussendoor aanhet kolven zijn?

ik heb ook nog vers gekolfde melk van vandaag staan, is het wat om die mee te nemen want die is langer dan 24 uur houdbaar. in het huisje is gewoon een koelkast en mini vriezer.

Drinkt jouw dochter 200cc?? (Sorry, is geen antwoord op je vraag, maar ben benieuwd.)

Ik zou denk ik ook die melk vrijdag geven en die voeding die je dan niet geeft kolven zodat je dat zaterdag kunt geven.

@Tedski wrote:

Drinkt jouw dochter 200cc?? (Sorry, is geen antwoord op je vraag, maar ben benieuwd.)

Ik zou denk ik ook die melk vrijdag geven en die voeding die je dan niet geeft kolven zodat je dat zaterdag kunt geven.

Ja, Ella drinkt zo maar 200 cc uit de fles :oops: en ook nog zonder enige moeite, ze was wel bijna een negen ponder met de geboorte en woog vorige week vrijdag 6230 gram. ons meiske doet het erg goed op mama melk :stuck_out_tongue: op het cb zeiden ze 200cc aan te bieden.

Nou ja prima toch! Als ze het opdrinkt! Maar mijn dochter drinkt haar flesjes (moedermelk) van 180 niet eens op, daarom was ik benieuwd. Was ook een negenponder bij haar geboorte, maar heeft op een gegeven moment een dipje in haar groei gehad.

Goed, daar ging het hier niet om :wink: Heb je al een besluit genomen?

@Tedski wrote:

Nou ja prima toch! Als ze het opdrinkt! Maar mijn dochter drinkt haar flesjes (moedermelk) van 180 niet eens op, daarom was ik benieuwd. Was ook een negenponder bij haar geboorte, maar heeft op een gegeven moment een dipje in haar groei gehad.

Goed, daar ging het hier niet om :wink: Heb je al een besluit genomen?

ja, ik geef het flesje op vrijdag en kolf dan een voeding voor zaterdag!

bedankt voor de reacties!