hoihoi
even een vraagje. Ik heb sinds 2 dagen mijn meisje thuis. Ze was 6 weken te vroeg en heeft 24 dagen in het ziekenhuis gelegen. Het gaat nu heel goed behalve haar tempratuur. Die blijft rond de 36.7 hangen. We hebben al een exstra dekentje geprobeerd en een kruik maar het wil niet echt hoger worden.
Wie o wie heeft er nog een ander idee.
groetjes
marlies
Mijn twee kinderen (wel op tijd geboren met 38 weken) hadden ook moeite om zich op temperatuur te houden (mijn zoon geboren in een hitte golf van 2006) beiden hadden twee dekentjes en twee kruiken dan ging het goed.
Een temp tussen de 36.5-37.5 is een mooie temp.
Sterkte
hoihoi
volgens de kraamverzorgster moet hij boven de 36.8 zijn. En ze zit elke keer op de 36.7
groetjes
marlies
Misshcien bij je dragen in een draagdoek?
Voorlopig nog met een mutsje laten slapen? Veel warmte verliezen ze via het hoofdje.
Bij jezelf onder de dekens leggen. Wat was haar temp in het ziekenhuis dan? Een normale temp is tussen de 36,5 en 37,5 dus misschien is rond de 36,7 wel haar gemiddelde temp?
Mijn dochertje heeft daar ook een week moeite mee gehad, als ie te laag was kreeg ze extra sokjes aan en een mutsje op. en lag ze vaak bij mij in een lekker warm dekentje gewikkeld.
hoihoi
in het ziekenhuis zat ze eigenlijk altijd op de 37 maar dat was op de midi care afdeling en daar is het altijd warm
groetjes
marlies
misschien toch al de kachel aanzetten :think: zodat ze zelf niet zoveel kracht eraan hoeft te besteden?
haar kleertjes en bedje vantevoren opwarmen
ik heb echte wollen dekentjes die hielpen bij Jade enorm zij was ook telkens te koud…
en idd mutsje ophouden… lekker warme kleertjes…
en heel veel knuffelen :inlove: