op een grote roze/blauwe wolk

kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben :inlove: we hebben het medische traject gehad om onze dochter te mogen krijgen en uiteindelijk ben ik zwanger geworden door puregon te spuiten 3 jaar later na het stoppen van de pil was ze er :inlove:

het kriebelde wel erg voor een tweede kindje maar goed ik heb pco dus het zal niet gemakkelijk gaan, in aug 2012 gestopt met de pil en in december een knaltest :inlove: ik was alweer aangemeld voor de medische molen alleen werd er me verteld dat ik eerst 10 kilo af moest vallen voordat ik mocht beginnen met de puregon het is allemaal niet nodig geweest :inlove:

morgen heb ik een echo in het zkh om te bepalen hoelang ik zwanger ben schat een week of 7

duimen jullie mee voor een kloppend hartje??? :pray: :inlove: het is zo spannend!!!

voor degene die me op fb hebben hierover niks vermelden :wink: uiteraard wachten we nog even om het te vertellen maar moest het even kwijt :angel:

Gefeliciteerd en wat super dat het nu zonder de mm gelukt is

Ik duim mee voor morgen :pray:

Gefeliciteerd, ik duim voor je mee :pray:

:inlove: :inlove:

wat een supernieuws voor jullie!! gefeliciteerd!!!

Whoehoeeeee, vind het zoooo leuk voor jullie, mijn duimen draaien fansels

:pray: :pray:

Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd… heb je al een echo gehad?

dank je wel dames :inlove:

we hebben een mooie echo gehad was wel korter zwanger dan verwacht nu 6 weken en 2 dagen het hartje was op 1 januari begonnen met kloppen zo speciaal :inlove:

ze laten het nu niet meer horen vanwege de kans op een miskraam, dat was wel jammer maar logisch natuurlijk want een miskraam willen we niet

zijn zo blij en opgelucht wouw :inlove:

Gefeliciteerd. :thumbup: :inlove:

@Kwakje wrote:

Gefeliciteerd. :thumbup: :inlove:

dank je :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd met de goede echo :inlove:

(Heb je zin om bij de augustus 2013 mama’s mee te kletsen :wink:)

gezellig! zal me morgen eens inlezen in jullie topic en mij aanmelden :inlove: moet nou zo naar me werk en laat ik me daar toch zo geen zin in hebben :lol:

Gefeliciteerd!

gefeliciteerd erg goed nieuws!! :smiley: