ik weet niet of ik hier wel thuishoor of mijn topic wel gepast is… zoniet… verwijder hem aub of verplaats hem… ik wil niemand kwetsen.
mijn allergrootste wens is met een groot gezinnetje in een leuk huisje te wonen. de kindjes met niet al teveel leeftijdsverschil.
afgelopen juni zijn wij gezegend met een prachtige dochter na onverwachts in verwachting te zijn en al gauw begon het te kriebelen voor een tweede. helaas zit dat er niet in omdat we in een twee kamer bovenwoning wonen. 40m2 waar geen ruimte is voor een opbergkast, waar ik onze kleine niet eens kan laten kruipen vanwege de vele gevaren/spullen.
een betaalbaar huisje vinden met een extra slaapkamer is tegenwoordig een onmogelijke opgave… urgentie krijg je niet meer tenzij je halfdood op de stoep ligt, via een woonbemiddelaar… ja, maar tel er maar 1000 bemiddelingskosten bij op… particulier? niet te betalen of maar tijdelijk… ik heb me er toen bij neergelegd aangezien we nog minimaal 3 jaar op de wachtlijst staan voor een huisje.
maar nu… sinds enkele weken ben ik zo gefrustreerd dat het alles is waar ik aan kan denken. ik heb zo een sterke wens voor een tweede kindje dat ik er gewoon depressief van word. ik kan over niets anders meer praten dan dit probleem.
ik schaam me een beetje dat ik het zo voel, want ik moet eigenlijk niet klagen met een gezonde dochter van nog geen jaar… maar ik voel me zo beperkt, zo intens verdrietig dat ik nog zo lang moet ‘wachten’ met het krijgen van een tweede kindje…
sorry
Ik zag je andere topic ook al staan en vraag me af of je met zo’n huurbedrag in jouw woonplaats niet in aanmerking komt voor een vrije sector huurwoning, gewoon via een van de woningbouwverenigingen?
nee helaas. je moet een minimum inkomen van 2400 hebben, daar komen wij net niet aan.
Volgens mij staat er bij “zwanger worden” een topic van andere meiden die ook allemaal nog moeten wachten met zwanger worden om allemaal verschillende redenen. Misschien kan je daar ook eens kijken.
Hoi jennifer,
hoe is het ermee?
Gefeliciteerd met jullie dochter!
Hoe is het met Rossi?
Ben erg benieuwd want ik denk nog dagelijks aan hem en omdat je toen idd onverwachts je plannen aan moest passen…
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Eefje
oh ik zal eens in dat topic gaan kijken, wil geen nare gevoelens opwekken hier ofzo…
@ eefje, hai! fijn dat ik je zo tegenkom… met rossi gaat het goed, hij vertoeft tegenwoordig wel ergens anders aangezien wij dus met woningnood in een klein krap plekje zitten. we hebben alle katten naar liefdevolle gezinnen gedaan en rossi heeft zo een mooi huisje met een meisje dat gek op hem is.
ik was er al bang voor dat je hem toch weer moest herplaatsen,beetje jammer toch wel,had het graag geweten maar ja gelukkig zit ie goed volgens jou.
Maar ja zal niet te veel off topic gaan.
@ schaapje, geen probleem, het is ook anders gegaan dan ik wilde, maar ik weet dat hij het goed heeft :-*
zijn er meer dames hier die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten?
@schaapie wrote:
ik was er al bang voor dat je hem toch weer moest herplaatsen,beetje jammer toch wel,had het graag geweten maar ja gelukkig zit ie goed volgens jou.
Ik heb hem wel naar zwanger worden verplaatst.
Er zullen ook mensen zijn die moeten wachten vanwege andere dingen (werk, studie etc.)
Zie hier voor ook de rammelende eierstokken :thumbup:
@lydia wrote:
@schaapie wrote:ik was er al bang voor dat je hem toch weer moest herplaatsen,beetje jammer toch wel,had het graag geweten maar ja gelukkig zit ie goed volgens jou.
Ik heb hem wel naar zwanger worden verplaatst.
Er zullen ook mensen zijn die moeten wachten vanwege andere dingen (werk, studie etc.)
Zie hier voor ook de rammelende eierstokken :thumbup:
waaom qoute je mij?
ik had het over een kat die ik bij jennifer heb herplaatst en die zij weer zonder mijn medeweten heeft herplaatst,niet over het topic wat wel of niet goed staat vandaar dat ik zei dat ik niet teveel offtopic zou gaan