Op echo eerst een jongen, nu een meisje!

Bij 17 weken zei de gynaecoloog tijdens een controle afspraak dat we weer een zoontje zouden krijgen. Nu heb ik de 20 weken net gehad, en de echoscopiste is ervan overtuigd dat het een meid wordt! :doh: Nu weet ik wel dat er nooit garanties zijn en het maakt eigenlijk ook geen bal uit, maar stiekum baal ik nu een beetje van dat ik het nog niet weet!

Hebben jullie ervaring hiermee? En wat is het uiteindelijk geworden?

Er zullen idd wel echocopisten zijn die weleens fouten maken in geslachtsbepaling. Als je zekerheid wilt, nog een echo maken. Pretecho noemen ze dat :slight_smile: Die kan je laten doen alleen via echobureau’s!

Wel balen zeg dat je van 2 verschillende echocopisten te horen krijgt wat het nou is… Heb je toevallig echo waaruit wij als kokk’ers kunnen bekijken?

Ja hoor! Hoewel ik alleen de foto heb van 17 weken, waarbij dus gezegd werd dat het een jongetje zou worden. Hieronder aan de rechterkant zijn billen en benen, er tussenin een ‘bultje’’ wat dus als zijnde de testes geduid is. Jammer dat ik van de 20 weken geen foto mee heb, want daar leek het dus weer heel duidelijk een meisje! :?

Misschien ervaren echo-lezeressen hier?

kan er geen wijs uit worden sorry

zou toch een 3d echo laten doen dan weet je het zeker

ik heb het gehad bij mijn oudste dochter…

zij is intussen 24 j, dus de toestellen zullen intussen wat meer uitgebreid zijn tov toen…

1e echo: een zoon

2e echo: een dochter

door dezelfde gyn trouwens…

het is dus een dochter !!!

liefs

gerda

Ik denk ook een meisje…

Aan de drie streepjes te zien. Links op de echo.

ja dat dacht ik ook te zien… 3 streepjes… en dus een meisje

mmmm :think: , nee dat kan niet want het geslacht zou rechts op de foto zichtbaar zijn. Links is richting nek naar het hoofd (dat er niet op staat)

Ik zou ook nog een echo laten doen. Rond de 17 weken kunnen de geslachtsorganen erg op elkaar lijken. De gezwollen koffieboontjes van een meisje lijken dan op de balletjes van een jongen vertelde ze ons.

rechts zie ik een ‘hamburgertje’.

Dat zou toch een meisje zijn?

Pfew lastige, ik neig toch naar een meisje want het lijkt totaal niet op de echofoto die wij van onze Harry hebben, daar is echt heel duidelijk een zakje met piemeltje op te zien.

Dus ik ga met de rest mee, pretecho of alleen een echo met geslachtsbepaling laten doen.

Nieuwe echo zou ik zeggen…al denk ik dat een 20 weken echo een duidelijker beeld zou opleveren (daar voel jij je ook al zekerder bij toch!) dan een 17 weken echo. Dus als ze daar hebben gezegt een meisje dan denk ik dat de 20 weken uitspraak eerder kloppend is.

Ik heb beide in mijn buik gehad en euhm bij Bregtje* wisten we met 15 weken al dat er een meisje in mijn buik zat…en bij Casper…dat was met ook ong die termijn echt overduidelijk een knul. :mrgreen: Maar dat is overigens meer mazzel hoor dat beide er netjes ‘voorlagen’ om het goed en duidelijk te kunnen zien. (3D heeft daarbij ook geholpen bij Bregtje* iig bij Casper was dat niet nodig :wink: )

Mijn gyn dacht met 16/ 17 weken ook een jongen te zien, met 20 weken zag ze een meisje :lol:

Tja, ik wordt er onrustig van. Heb maar een 3d echo laten plannen in december…wachten dus maar :roll:

Ik denk ook een meisje te zien.

Links is idd de romp, je ziet nl duidelijk het hartje :wink:

Rechts zie ik net naast dat zwarte rondje (links daarvan) 3 ‘laagjes’ en denk dus een meisje daarin te herkennen. :think:

Ik ben benieuwd! December is het zo!

21 weken: meisje, 33 weken … uhh, toch jongen. En het was een jongen.

hmmmm das minder als je dat te horen krijgt! had je al garderobe gekocht?