Hoi Allemaal!
Ik post mn verhaal even omdat ik zeer benieuwd ben of meerdere van jullie dit hebben gehad.
Om mn hele verhaal vanaf begin te vertellen…
Ik heb mn laatste eerste dag van mn menst. gehad op 1 juni.
Dit zou betekenen dat ik volgens de verlosk. uitgerekend ben op 8 maart '10.
Maar gister heb ik de eerste echo gehad, hierop bleek dat het kindje kleiner was en dus volgens hun berekening pas 8wkn en 5dgn zou zijn.
Wat vreemd is aangezien ik 1 dag NA de eerste dag dat ik zou moeten menstrueren al een positieve test had!!!
RARA… hoe kan dit???
Iemand soort gelijks gehad?? Of snapt wat dr aan de hand is?
Ik was namelijk net zooo blij dat ik al bijna bij de 12wkn was, maar nee… :?
Moet trouwens over 2 wkn nu terug voor weer n echo… Hartje was wel goed, en het blijft ondanks zn kleinheid n klein heeeel groot wondertje! :lol:
Oh maar dat mag he, in principe hebben ze een marge van 2 weken dus alles wat je korter of langer zou zijn volgens de echo mag nog in jouw geval.
Qua telling zouden ze in principe de eerste dag laatste menstruatie aan meoetn houden dus verder geen zorgen hoor.
Oh enneh gefeliciteerd he, maart is een leuke maand om te bevallen :inlove:
Owja heb je een marge??
Daar hebben ze het nog niet eens over gehad…
Het enige wat ze zeiden was dat over 2 weken ze n nieuwe data gaan vast leggen als het dan nog te klein blijkt voor het aantal weken.
Maar een marge is dus normaal?
Misschien kom ik wat dom over ofzo… maar eerste keer he? dus alles nieuw en spannend!
gebeurd heel vaak hoor. Ik had het ook, en toen met de 12 weken echo kreeg ik weer een weekje terug. Kindje lag toen weer voor.
Hai,
Dat had ik ook omdat ik erachter kwam dat ik 5 weekse cyclus had ipv 4 weken dus mijn vruchtbare dagen waren op de 16e en de 17 e dag waardoor ik later bevrucht ben. Ik teste ook al heel vroeg positief. Ik bleek ook een week korter zwanger te zijn dan de vk zei.
gr Leonie
Had ik bij Levi ook. Blijkbaar later ingenesteld dan normaal!
Hoe het kan? Ik zou het echt niet weten, maar hij huppeld hier nu heel vrolijk rond, dus is allemaal goed gekomen (liep daarna zelfs continue 2 weken voor :shock: )
ja hier ook me banner staat op 9 weken maar volgens de echo ben ik nu 7 weken en 5 dagen terwijl ik dan al positief getest heb met 2 weken en 5 dagen beetje raar dus.
maar het eitje kan langer rond gezweefd zijn in je baarmoeder en eileider en later pas zijn ingenesteld waarom je dan al zo snel positief test geen idee,ik heb maar 1x sex gehad dus weet zeker wanneer het eitje bevrucht is.
ik heb over 4 weken weer een echo en dan kijkt ze hoever ik ben het kan idd nog bijtrekken.
ik hoop het want moet nu langer misselijk zijn als het kindje echt kleiner is :roll:
@bianca&? wrote:
ja hier ook me banner staat op 9 weken maar volgens de echo ben ik nu 7 weken en 5 dagen terwijl ik dan al positief getest heb met 2 weken en 5 dagen beetje raar dus.
maar het eitje kan langer rond gezweefd zijn in je baarmoeder en eileider en later pas zijn ingenesteld waarom je dan al zo snel positief test geen idee,ik heb maar 1x sex gehad dus weet zeker wanneer het eitje bevrucht is.
ik heb over 4 weken weer een echo en dan kijkt ze hoever ik ben het kan idd nog bijtrekken.
ik hoop het want moet nu langer misselijk zijn als het kindje echt kleiner is :roll:
Ben je een maartmama
Ja hier ook, maar 1x seks gehad dus weet het ook zeker.
Maar dinsdag dan de echo, en dan weten we meer.
Vreemd eigenlijk dat het zo kan he?!
Ben wel benieuwd wat er dan over 4 weken bij jou uitkomt!
Bedankt voor alle lieve en leuke reacties!
Doet me goed
Het is gewoon dat ik graaaaaag die 12 weken voorbij wil zijn
Fijn weekend al allemaal!
Liefs!
Wij hebben gisteren de eerste echo gehad, en jawel hoor! Ook deze lag een weekje achter, zelfde als bij Levi dus.
Weer een latere innesteling.
Hoe is het nu met jou???