Op de tenen lopen, ALWEER!

Ik wil graag weten of er hier ook moeders(of vaders natuurlijk) van enorme tenenlopers zijn!Echt, een ballerina zou er jaloers op zijn zo hoog loopt hij op zijn tenen.! :smiley:

Zoonlief is nu 17 maanden en loopt sinds 2 weken volledig op platte voeten, daarvoor was het echt heel erg op zijn tenen.Nu zag ik dat hij sinds gisteravond weer begon met op zijn tenen te lopen, net als hiervoor.

Alsof hij niet meer weet hoe het moet? :?

Zijn schoenen zijn stevig en niet te klein, ook geen wondjes of iets dergelijks aan zijn voetjes dus dat kan het niet zijn.

Met of zonder schoenen maakt niet uit, hij doet het weer met beide.

Zou het het gewoon lekkerder vinden lopen(wat ik me niet kan voorstellen hoor) of beginnen we nu weer van voor af aan?

Iemand ervaring hiermee?

groetjes

angelique

Sorry, ik heb er geen ervaring mee…

Isa loopt pas een week :inlove: , en kan inderdaad soms heel hoog op haar tenen gaan staan. Lopen doet ze wel op platte voetjes (wel helemaal scheef hahaha)

Misschien eens aankaarten bij het CB :think: , al word je daar waarschijnlijk ook niet vrolijker van :wink: :silenced:

Volgens mij is het bij kinderen in het begin nog normaal dat ze op hun tenen lopen :think: . Weet het niet zeker maar ik dacht een keer zoiets gelezen te hebben. Van mijn dochter weet ik zeker dat ze het ook heeft gedaan toen ze nog heel klein was en nu loopt ze gewoon normaal hoor :angel: .

Mijn neefje loopt al een paar maanden en loopt ook ontzettend veel op z’n tenen… Hoe het komt?? Ik zou het niet weten.

Idd een keer na vragen op het cb…

Ik heb wel gehoord dat het geen kwaad kan als ze het doen als ze net lopen.

bedankt voor de reacties, zal het nog ff aankijken en anders idd aankaarten bij het cb.

groetjes

yep, heel herkenbaar!!

Onze zoon doet het ook, vooral als hij iets spannend vind!

Schijnt toch vrij normaal te zijn hoor, ons neefje doet het ook (hij is inmiddels 7) ook als hij iets spannend vind of iets eng vind

Op het CB zeiden ze ook dat heel veel kindjes dat doen.

Je hebt toch ook wel eens kinderen die op hun tenene lopen omdat de pezen te kort zijn :think:

Ja, dat heb ik ook wel eens gehoord, maar ik heb begrepen dat ze dan helemaal niet op hun platte voeten kunnen staan!

En dat is hier (geloof ik) niet het geval…

nee klopt, hij kan heel goed op zijn platte voeten staan hoor.

het is nu gelukkig al een heel eind minder , hij doet het nog wel maar ach het is al een stuk minder dan dat het was!

bedankt allemaal!

Even niks met het teenlopen hoor, maar wat heb je een prachtig zoontje zeg :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

hahah dank je, maakt niet uit dat het er niks mee te maken heeft, deze reacties zijn altijd welkom!! :wink: