Vanaf wanneer mag onze spruit voorop de fiets mee? Dat lijkt me zo leuk en de fiets staat al klaar :mrgreen: :inlove:
Zodra ze zelf kunnen zitten kunnen ze in een fietszitje.
Ik vond het ook geweldig toen ik Mariano voor het eerst mee kon nemen :mrgreen:
Jammer van het weer op het moment.
echt in het fietsstoeltje wordt aangeraden pas te doen wanneer ze zelfstandig kunnen zitten.
maar er zijn ook speciale beugels zodat de maxi cosi op de fiets mee kan of een fiets kar maar zelf zou ik niet tevroeg beginnen om je kindje in een fiets stoel te zetten het is dan meer hangen dan zitten
Zodra je kindje zelfstandig kan zitten, kan hij/zij in de kinderstoel en fietsstoeltje.
Op de site van Bobike staat trouwens de minimale leeftijd van 9 maanden vermeld.
Ik heb van de week gevraagd, Damian gaat namelijk niet zelf zitten.
We mogen het nu wel gaan opbouwen. :inlove:
Marit kon zitten toen ze 6 maand was…en toen ging ze dus af en toe een stukje mee op de fiets :inlove:
Dat raden ze hier af omdat hun rugje dan toch nog niet sterk genoeg is.
Hier zeggen ze minimaal 9 maanden
ik kreeg 3 weken geleden het advies om 5 minuten per ritje te doen omdat ze haar rug nog iets stijf hield en dan te snel moe werd.
vorige week ging ze uit zichzelf zitten, en als je haar op de grond zet zit ze rustig een half uur lang ontspannen te zitten,dus ga kijken of ik het mag opbouwen
Ik heb begrepen dat ze minimaal een maand goed zelf moeten zitten (dus zonder steun van achteren), voordat ze in het fietsstoeltje mogen. Ze krijgen toch aardige schokken mee op de fiets.