Oostenrijker bekent opsluiten dochter

Uitgegeven: 28 april 2008 11:12

Laatst gewijzigd: 28 april 2008 11:27

WENEN - De Oostenrijkse man die ervan wordt beschuldigd zijn dochter 24 jaar lang te hebben opgesloten en misbruikt, heeft bekend. Dat heeft de Oostenrijkse politie tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN gezegd.

De 73-jarige verdachte legde maandagochtend een lange bekentenis af. Daarin gaf hij onder meer toe de vader te zijn van de zeven kinderen die zijn inmiddels 42-jarige dochter de afgelopen twintig jaar in een afgesloten ruimte baarde.

Kelderhel

In Oostenrijk is maandag geschokt gereageerd op het nieuws. Dagbladen kopten over “de ergste misdaad ooit” in de “kelderhel”.

Kritisch vragen de kranten zich af hoe het kon gebeuren dat de autoriteiten en burgers van Amstetten, 130 kilometer ten westen van Wenen, nooit iets hebben gemerkt van “het martelaarschap in het horrorhuis”.

De zaak is des te pijnlijk omdat het doet denken aan het misbruik van de Oostenrijkse Natascha Kampusch. Een man hield haar acht jaar lang opgesloten voor zij in augustus 2006 wist te ontsnappen.

ik vind het zo’n absurd verhaal he :sick:

Hoorde het gisteren op de radio. Walgelijk verhaal…

ik hoorde het ook op de radio, bizar, die man moeten ze meteen zn Piemel afhakken.

Nou, ik denk dat er wel ergere dingen voor hem te bedenken zijn dan alleen z’n piemel afhakken. Ik vind het ongelooflijk en echt te bizar voor woorden. Knetter knetter gek moet die vent zijn!!! :shock:

En dan te bedenken dat zijn vrouw van nix wist? :think: :roll:

ik word ziek van zulke verhalen…

7 kinderen met eigen dochter :shock:

24 jaar leven in een kelder (een inie minni ruimte :hand: )

en dan het allerergst 24 jaar (en wie weet daarvoor) mishandeling incest en ga zo maar door…

Zulke mannen mogen van mij de doodstraf krijgen.

ik las het in de krant :twisted:

wat een vreselijk verhaal wat bezield je dan in godsnaam?? :cry:

geloof trouwens niet dat zijn vrouw van niks wist, dat kan gewoon niet!! :sick:

Nee dat geloof ik ook niet.Hoe verklaarde hij dan de 3 kinderen die hij samen met haar heeft groot gebracht :think:

Hij vertelde zijn vrouw dat het vondelingen waren. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze niks in de gaten had hoor. En waarom eigenlijk drie kinderen bij de dochter laten en de andere drie zelf opvoeden?

Vreselijk dat zoiets kan gebeuren :sick: . Stel je voor dat die man dood was neergevallen. Dan had er niemand geweten dat die vrouw en haar kinderen onder het huis zaten :cry: .

Ik word echt misselijk als ik er aan denk, brrr zo bizar :shock: :sick: .

En hoe moet je na 24 jaar ooit je leven nog kunnen oppakken (wat voor een leven?), en die kinderen, die 3 hadden nog nooit daglicht gezien :shock: … tjeemig… dit is zo bizar dat valt gewoon niet te bevatten.

En over die vrouw (oma, echtgenote)… gister waren er bij Pauw & Witteman & Nova, forensische (? :think: schrijf je dat zo ?) psychiaters en die zeiden dat moeders bij incest/traumatische zaken vaak wel wat door hebben/hadden maar het dan blocken in hun gedachten, zelfs zo dat ze het echt niet meer weten.

Die man, heeft vast een erg traumatische jeugd gehad waardoor hij zo gigantisch gestoord is, die hadden ze 30, 40, 50 jaar geleden moeten helpen.

Piemel afhakken en dergelijke wens ik die vent niet toe, ik wens hem onze normen en waarden toe, dat hij beseft wat hij gedaan heeft, dat hij van zichzelf walgt.

Die man moeten ze ik weet niet wat aan doen…

Opsluiten in een donkere kerker en de sleutel weggooien… :wall:

t is net een horrorfilm.

onze normen en waarden??? Nee hoor die vent verdiend dat niet, om 24 jaar zijn dochter en 3 van haar kinderen op te sluiten, wat denk je dat die gemist hebben in hun leven.

Niet eens wetende hoe de buitenwereld eruit ziet…die vent mogen ze van mij bij andere criminelen neerzetten en ze mogen zich allemaal uitleven op die vent. En zijn vrouw die van niets wist? Lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk woont in een huis waar ondergronds een complete woning gemaakt is???Zouden jullie in die 24 jaar niet eens gaan kijken van hoe en wat er onder de grond zit? En als ik al helemaal niet mocht gaan kijken dan zouden er bij mij toch wel enige twijfels zijn waarom ik het niet mocht zien en zou ik op onderzoek uit gaan.

Die zal nog niet van zichzelf walgen want als je dit 24 jaar vol kunt houden ben je toch een verrekte goede acteur en ben je met je volle verstand ergens mee bezig.

dit is echt het meest walgelijke nieuws dat ik ooit heb gehoord… :frowning:

ik zou niet weten wat je met dit soort figuren zou moeten doen.

hij is niet meer te helpen

en ik hoop zijn dochter en (klein)kinderen nog wel, maar ik zie het somber in voor ze.

ik hoop maar dat ze onder toezicht komen.

Gewoonweg geen woorden voor deze verschrikkelijke, traumatische gebeurtenis :cry:

:sick: :shock: :cry: :silenced: :evil:

Hoe zijn ze er eigenlijk achter gekomen?! :think:

De oudste dochter was heer erg ziek en moest naar het zkh daar wisten ze niet wat er aan de hand was.En ze wilden ook gaag bloed ofzo van de meoder om dingen te kunne uitzoeken waarom het meisje zo ziek was.

De moeder heeft in het zkh vertelt wat er aan de hand was.

Zo was het geloof ik :think:

:eh: had ie moeders dan uit de kelder gelaten om voor dochter naar het zh te komen? Want als zijn vrouw het zou hebben verteld, dan wist ze er dus wel van…

@Renee74 wrote:

En waarom eigenlijk drie kinderen bij de dochter laten en de andere drie zelf opvoeden?

De kinderen die niet in de kelder zijn opgegroeid waren huilbaby's. Hij was bang dat als ze in de kelder bleven het ontdekt zou worden door het baby gehuil.......

Ziek ziek ziek!!!!! :wall: