oortjes?

misschien rare vraag maar bij Sidney staan de oortje best wel wat van haar hoofd af, de 1 wat meer dan de ander maar ik denk dat het komt omdat ze haar hoofdje in de slaap veel draait klappen ze dubbel.



iemand hier ervaring mee, trekt zoiets nog bij?

Van het dubbelklappen worden ze echt niet wijder hoor :wink: maak je daar maar geen zorgen om. Het is een kwestie van aanleg. Mijn mannetje heeft ook een beetje flappies, en onze dochter ook een klein beetje :mrgreen: komt wel weer goed, en zo niet: dan kun je op latere leeftijd (mocht ze er psychisch moeite mee krijgen) altijd nog kijken of een operatie nodig zou zijn. Maar ik denk dat dat wel mee gaat vallen hoor :wink:



:hug:

@Paco wrote:

Van het dubbelklappen worden ze echt niet wijder hoor :wink: maak je daar maar geen zorgen om. Het is een kwestie van aanleg. Mijn mannetje heeft ook een beetje flappies, en onze dochter ook een klein beetje :mrgreen: komt wel weer goed, en zo niet: dan kun je op latere leeftijd (mocht ze er psychisch moeite mee krijgen) altijd nog kijken of een operatie nodig zou zijn. Maar ik denk dat dat wel mee gaat vallen hoor :wink:



:hug:






haha nou weet ik het echt niet meer volgens het CB kan het wel, die zegt dat het komt omdat veel kindjes op de rug worden gelegd en doordat ze gaan draaien of veel aan 1 kant leggen dat hun oortje dubbel klapt en wat wijder gaat staan. maar ze heeft verder niet gezegd of het bij trekt.



Maak me verder niet zo heel veel uit maar vroeg het me wel af, hoop dat ze er inderdaad later geen last van heeft…het zit wat ik kan beoordelen niet in de familie

Hey,

Onze jongste zoon heeft het ook. Geboren met platte oortjes die steeds meer zijn gaan flappen. K heb zelf t idee dat er ook een soort taboe op ligt ofzo. Mij werd een aantal maal verteld dat ik zijn oortjes gewoon met wat tape tegen zijn hoofdje aan kon plakken en dan zou het ( meer) wegtrekken. Heb dit niet negevraagd op t CB en heb er niet aan gedacht om het te doen. Tja, hij heeft flappies, maar ook echt een donderkoppie :inlove:

Mocht hij er last van krijgen, dan kijken we wel verder.

gr, tiene