oorpijn

lucas heeft ontzettende oorpijn, na een paracetamol, en neusspray, wat mentolzalf op het ruggetje, en een ui op de kamer



wat kan ik nou nog meer doen, om die pijn minder te laten worden???

lucas is 5 jaar, geen koorts, wil niet naar bed, hij kan de draai ook niet vinden…oohhww echt zielig :cry:



help

Misschien toch maar even de huisartsenpost bellen voor advies.

Sterkte met je mannetje :hug:

Kussen iets hoger,

Toch egven de post bellen, niet mee klooien, oren zijn heel belangrijk!



Beterschap.

olie warm maken en in zijn oor laten lopen en waten erin… zo deed mijn moeder dit altijd bij ons.



Voor de rest heb ik hier nog geen ervaring mee, maar weet een mnd mama dit net heeft meegemaakt en die heeft via hap meen ik antibiotica gekregen

hap bellen??? echt :shock:

Ja,zou ik wel doen. Al is het alleen maar voor advies.

Oren zijn heel gevoelig, en kunnen snel blijvend beschadigd raken, dus ja, ik zou wel bellen.

okey zal zo wel even bellen, :oops:

Ik had ook HAP gebeld denk ik - is het gelukt??

wat zei de hap?

Bij mij helpt een warme handdoek (uit de magnetron) altijd goed…Sterkte!

moest hem dus idd een paracetamol geven, ( die had hij dus al gehad) en moest wat onder zijn matras leggen, zodat hij wat hoger kwam met zijn hoofd, ook dat heb ik nu gedaan

nu ligt hij in bed, ben bij hem gebeleven tot hij sliep, hij was zo moe, dat hij gelijk inslaap viel, ja die paracetamol heeft ie nu ook al een uur, dus die zal nu zijn werk ook wel gaan doen :pray:



hopen dat hij er doorheen slaapt vanavond,ben ook nog eens alleen met 3 kids… ben alleen bang van niet, ze wenste me een hopelijk goede nachtrust, maarze zei ook waarschijnlijk komt van slapen niet veel terecht, moch hij nou morgen nog steeds zo’n las hebben , moest ik even met de ha bellen



tanksss allemaal

Ik heb altijd plantago (A. Vogel) in huis en Johannesolie (ook van A. Vogel), werkt hier naast de andere dingen (paracetamol, hoofdeinde omhoog, ui naast het bed… ) erg goed! :thumbup:



Beterschap voor je manneke!

En wat fijn dat er bij nood zoiets als (kok, en) de huisartsenpost bestaat waar je voor de zekerheid even naar toe kan bellen :thumbup: !



Hopelijk een rustige goede nacht voor jullie! :thumbup:

Slapen is toch wel het beste medicijn!

en hoe is de nacht verlopen?

hopelijk heeft ie een beetje kunnen slapen.

Niets zo vervelend als oorpijn…

een knuffel voor jullie allebei :hug:

hij heeft de hele nacht doorgeslapen, en nu heeft hij naar zeggen geen last meer heel vreemd, maar gelukkig maar!!!

gelukkig maar!

Gelukkig dan maar :thumbup:

tip die hier goed helpt is een ui uitknijpen en de sap ervan in het oor druppelen. Komt volgens mij uit grootmoeders boek.

,Maar fijn dat de pijn weer is verdwenen.

Hier veel ervaring met oorpijn, liggen is meestal drama doordat er meer druk op de oren komt te staan, dus bed heel schuin zetten!! Als je meer adviezen nodig heb of vragen mag je me pb’en! Sterkte :-*

ja is goed veertje, tot nu toe heeft hij gelukkig geen last weer gehad, heb zijn matras nog wel hoger liggen, dan normaal, dus hij ligt met zijn hoofd nog hog

auwie, ik had in de nacht van zo op ma ook giga oorpijn.

Vind het dus juist nu voor de ukkies nog vervelender :hug: