Oorpijn

Vorige week had bram, wat verhoging, en zat niet lekker in z´n velletje. Lastig slapen, en jengelig. Opeens had ik door dat ie ook steeds aan z´n oortje zat. Ojee, toch geen oorpijn? Toch maar naar de dokter, en die zei dat er geen ontsteking zat, maar dat ie wel verkouden was, en daardoor misschien aan z’n oortje zat, vanwege drukverschil.



Nu zijn we 3 dagen verder, en hij heeft geen koorts, slaapt redelijk en is gewoon vrolijk. Maar hij zit nog steeds veel aan z’n oortje. Ik wil niet dat ie pijn heeft natuurlijk, maar als de dokter niets ziet?? Wat zou het dan kunnen zijn. Hoe lang moet ik t nog aankijken?

Zolang hij er niet ziek van is, dus geen koorts, wel eetlust enz. dan zou ik het nog even aankijken. Als ze echt oorontsteking hebben dan hebben ze ook wel koorts en zijn ze er wat vervelend van. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij zijn oren heeft ontdekt :lol: .

Jim heeft tussen augustus en februari blijkbaar continu oorpijn gehad maar had nooit verhoging. Hij was overdag best zichzelf maar de nachten waren een hel, iedere nacht werd hij hysterisch wakker, sloeg met zijn hoofd en was echt ontroostbaar, we wisten niet wat we er mee moesten. Houd het goed in de gaten, als hij neusverkouden is is het heel belangrijk dat je goed blijft sprayen, als hij echt een hele erge verstopte neus heeft kan je bij de apotheek Xylometazoline spray voor baby’s halen, dat moet je ook gebruiken bij middenoorontsteking en dat voorkomt ook een oorontsteking. Hier vraagt de apotheek altijd of het op advies van een arts is want de KNO en de ha schrijven er geen recept voor uit

wat het zou kunnen zijn? Tandjes dacht ik eigenlijk aan…

Lev had bij zijn eerste tandje zo’n oorpijn en nu ook weer.

Je kunt zijn hoofdeind wat hoger leggen, deken onder het matrasje ofzo. En voor 's nachts een zetpil, desnoods een halve.

Verhoging heeft ie wel gehad dus, 2 dagen.



Tandjes, heb ik ook naar gekeken. Hij heeft er 1, alweer een paar weekjes. Kon geen nieuwe ontdekken.