oorontsteking

Mijn jongste dochter had afgelopen weekend hoge koorts, 40.1 en 40.6. Ze dronk toen heel goed. De huisarts zei dat ze een oorontsteking heeft. Sinds gisteren heeft ze geen koorts meer, maar sinds vanmorgen drinkt ze niet meer bij mij. Eten doet ze wel.

Moet ik daaruit opmaken dat de ontsteking erger word? Of is dat een fase die erbij hoort en gaat het daarna beter?

Bedankt alvast!

Waarschijnlijk had ze, toen ze hoge koorts had, heel veel vocht nodig en dronk ze (ondanks de pijn) toch goed. Nu neemt misschien de behoefte af.

Hoe gaat het verder met haar? Is ze levendig? Krijgt ze via haar eten voldoende vocht binnen?

En als je niet vertrouwt dan zou ik gewoon even contact met je huisarts opnemen om nog een keer naar haar oortjes te kijken.

Beterschap voor je kleine meid.

Daar sluit ik me bij aan, je kunt ook op de luiers letten. Als ze blijft plassen dan gaat het nog goed. En als je denkt dat ze zieker wordt, dus hangeriger, meer huilen, dan gewoon nog een keertje bellen.

Nu heeft ze sinds vanmorgen ook een rode uitslag op haar buik,rug en gezicht. Ik heb het idee dat het de 6e ziekte is. Vanmiddag even naar de dokter.

Vannacht heeft ze 2 keer gedronken en overdag wilt ze niet meer :S Ze eet wel fruithapjes en pap.

Bedankt voor jullie antwoord!