oorontsteking

Chris heeft een oorontsteking te pakken.

Voor het eerst in zijn leven.

Nou ja, kan gebeuren, hop naar de ha en een kuurtje ab meegekregen.

Daar hadden we van gehoopt dat het beter zou worden, en dat werd het ook, eigenlijk vrijwel meteen, de pijn was weg en hij was zichzelf weer.

Tot hij vanmorgen met een bons en veel gehuil wakker werd.

Hij was uit bed gevallen.

Hij zei: “Mama, ik ben gevallen, mijn bed wiebelt”

Hij liep de overloop op en viel om, daar wiebelde het ook.

Ik had eigenlijk vrij snel door dat hij duizelig was en heb hem dan ook niet zelf de trap af laten lopen.

Beneden, liep hij zichting bank en ineens zwenkte hij naar rechts en viel op zijn kont.

Hij kan in princiepe geen 6 passen zetten zonder om te vallen :?

Net de ha gebeld, de assisitente overlegd met de ha en ik moet na 10:30 terug bellen.

Dan bekijken we of de ha hier langs komt of dat dat niet nodig is en het vanzelf weer over gaat.

Komt allemaal wel heel erg lastig uit want ik heb vanmiddag 2 oppaskindjes en dat zijn niet de gemakkelijkste kinderen om op te passen, zelfs als Chris gewoon gezond is.

Ik hoop maar dat alles goed gaat.

Hoe is het nu met je zoontje? :hug:

Op zich is hij vrolijk, maar hij heeft echt moeite met zich rechtop houden.

Het is goed te merken dat de oorontsteking zijn evenwichtsorgaan aantast.

Volgens de ha zou het morgen over moeten zijn, zo niet dan moet ik bellen en dan kon ik langskomen.

Ik zei toen dat langskomen een beetje moeilijk gaat met een kind die om de 2 meter omvalt van duizeligheid.

We moeten nl. te voet en dat is minstens een kilometer of 2 lopen.

Als ik optijd belde zou dat geen probleem zijn want dan werden we in de huisvisite meegenomen.

Nou mooi dan :smiley:

Ik hoop eigenlijk dta het morgen over is maar mocht dat niet zo zijn dan hoef ik dus maar te bellen :mrgreen:

Achgossie oorontsteking zelf is al erg genoeg, maar ook nog evenwichtsproblemen. Hoop dat hij zich morgen echt beter voelt!

Wat vervelend…ik hoop voor je dat het morgen beter gaat.

Rivella, hoe gaat het nu??

Chris zit “as we speak” met een vriendinnetje in de gang te spelen :mrgreen:

Hij staat wel nog wat wankel op zijn beentjes maar verder gaat het heel goed :mrgreen:

Wat fijn dat het zo goed gaat :dance: . Hopelijk was het een eenmalige actie :wink: .