oorgaatjes laten priken..

ik weet niks over het zetten van oorbelletjes op deze leeftijd Charity heeft ze al vanaf 7 weken.

Charity heeft wel ringetjes in gewoon altijd.'ze is er nooit aan blijven hangen ofzo ze heeft er nooit last van.

soms zitten we in de auto en dan zegt ze ineens "mama ik heb mooie oorbellen he "

Goede oplossing…

Ik vraag mij altijd af of er ook daadwerkelijk verhalen bestaan van kindjes die blijven haken aan oorbellen…

Ik hoor het zo vaak bij dit onderwerp…

Natuurlijk kan dat, maar mijn kinderen blijven nooit ergens aan haken. En kleding is toch groter dan een oorbel…Waarom mogen meisjes dan wel elastiekjes en haardingetjes. Zelfde principe toch…

Ik had gaatjes toen ik 3 maanden was, geen trauma, niet blijven hangen aan iets.

Misschien ben ik wel een uitzondering

8)

Romay was bijna drie toen ze ze kreeg…ze wist heel goed wat ze wou,ze was al super vroeg met praten dus zeurde me al heeeel lang erover…

Gaatjes blijven niet zichtbaar,als zij later geen bellen meer wil haalt ze ze eruit…ik had eerder ook vier oorbellen,in elk oor twee…nu in elk oor nog maar een en je moet echt heel dicht met je snufferd op mijn oor zitten wil je de oude gaatjes nog zien…dus op dat punt maakt het mij niet uit of ze ze vroeg willen…

De eerste paar jaren heeft ze alleen knopjes gehad,dit ivm wild spelen…en uitscheuren,nu heeft ze ook hele kleine ringetjes…

Ik ben dus zelf ook gek van piercingen…heb er nu nog maar twee maar zou het ook niet erg vinden als zij rond haar 16e een piercing wil ergens…liever die piercing als een tattoo…die blijft…

@kimmiejj wrote:

Goede oplossing klip oorbellen :mrgreen:

Emma heeft meerdere klipoorbellen gehad, maar ze doet ze snel weer uit omdat ze zeer doen. Ik heb ze toen ook eens geprobeerd en ze knellen inderdaad snel.

Leuke kliporrbellen zijn moeilijk te vinden trouwens. Meestal is het een oude wijven model :lol: