Hubbie legt altijd zijn kleding op de trap. Dus ik gister avond heel vrolijk alvast kleding in de trommel van de wasmachine gegooid.
Zegt hub vanmorgen. Waar is m’n werkbroek. Dus ik zeg dat die alvast in de wasmachine zit (maar nog niet is gewassen) en als hij die aan wil hij hem er uit kan pakken. Dat doet hij niet en pakt een schone broek.
Dus ik zet vanmorgen de machine aan. Zojuist gooide ik de was in de droger. Hoor ik ineens wat op de grond vallen.
Oh nee…manlief zijn zakelijke telefoon :oops: :oops: :oops:
Nu is het een oude telefoon…maar shit zeg!
Oops sorry schat :doh:
Is zoiets jullie ook wel eens overkomen? Deed de telefoon het daarna nog?
Ik heb net dus even de fohn er boven gehouden. Afwachten maar.
Als je hem heeeeeeel lang laat drogen dan is er een heeeeeele kleine kans dat ie het nog doet, maar ik vrees het ergste :?
Ahum, ik heb al twee keer een telefoon van mijn man meegewassen :oops: .
Helaas beide finaal kapot.
Ik heb mn telefoon helemaal uit elkaar gehaald en laten drogen op de verwarming en idd ook met de föhn. Die deed het toen nog…
Maar die had alleen een flinke plons gemaakt in de wc :o viel toen uit mn broekzak voordat ik uberhaupt kon gaan zitten
De telefoon van je hub heeft wel iets meer water te verduren gehad…
Laten drogen, is het enige… helemaal uit elkaar halen batterij er uit enzo.
Mijne deed het daarna nog.
Hij is trouwens mee geweest in de machine.
Ik had zaterdag nog een strakke actie…
men neemt een kom erwtensoep
pakt een telefoon
gaat smsen
en laat de mobiel in de snert vallen
sinds gister doetd hij het gelukkig weer…
helemaal laten drogen en daarna in een bak met rijst leggen (die trekt het vocht er helemaal uit) dat heeft bij een vriendin wel geholpen!
Oh hier ook, mijn eigen vertrouwde oude bakkie in mijn broek laten zitten…helemaal dood
Heb nu wel een leuke vervanger maar ik ben echt een gewoontemens en ik heb echt moeite om er aan te wennen :?
@oessie wrote:
Ik had zaterdag nog een strakke actie…
men neemt een kom erwtensoep
pakt een telefoon
gaat smsen
en laat de mobiel in de snert vallen
sinds gister doetd hij het gelukkig weer…
whaha in de snert. hoe krijg je het voor elkaar!!!
Nou ja…ik heb ooit op mn werk onze dect door gespoeld :shock:
Ik trok dus mn jasje recht na het plassen. Telefoon valt in het water maar ondertussen trok ik ook al door…Dag telefoon.
Heb maar niet gezegd tegen mn collega’s waar die gebleven was :oops: :oops: Schaamde me echt kapot.
Begraven in de tuin…sorry schat, moet je je rommel maar beter opruimen
Gekheid natuurlijk, ik heb laatst mijn veel te dure fossil hologe meegewassen, hij glom als nooit te voren en deed het ook nog gewoon. Maar telefoons, nee, nog niet gebeurd gelukkig.
haha wat toevallig…
Mn tegelzetter komt net vragen of ik een fohn heb…Hij had zn telefoon in emmer met water later vallen :lol: Sorry jongen ik gebruik geen fohn :lol:
Mn tegelzetter komt net vragen of ik een fohn heb...Hij had zn telefoon in emmer met water later vallen :lol: Sorry jongen ik gebruik geen fohn
:lol: :lol: hahaha
Ik heb ooit eens een nieuwe mobiel in de wc pot laten vallen, viel zo
van mn kontzak in de pot en helaas…die deed het echt niet meer hoe lang ik hem ook liet drogen.
oops aapie!
steek hem mee in de droger? :lol:
nee grapje,helemaal uit elkaar halen,fhone erop een nachtje laten drogen op de verwarming en dan in een bakje rijst inderdaad. Heeft bij mij 2 keer goed geholpen. :thumbup:
Moet die zen rommel maar niet laten slingeren hihi
de mijne, net nieuw bij me abbo, in de wasmachine… 60 graden, volledig uitgedraaid en op twee toesten na deed die het weer direct. Overigens waren het juist de twee toesten die ik het mest moest gebruiken, de selecteerknop en de rode ophangtoets… du.s… maar een nieuwe gekocht.
Zelf al twee keer :oops:
Beidekeren waren ze zeiknat, beide keren deden ze het ook weer!
Ik heb de telefoon toen helemaal los gehad, klepjes eraf, batterij eruit, simkaart eruit.
Dan in de vensterbank leggen en langzaam laten drogen, minimaal 2 dagen en dan ook pas voor de eerste keer aanzetten.
Vaak kan een telefoon niet tegen hoge temperaturen, dus niet fohnen of alsnog in de droger doen!!
Maar goed, wij hebben dus al twee keer geluk gehad, ik hoop jij ook!
Nou ja, op zich is het niet zo erg dat ie het nu niet meer doet. Telefoon is denk ik al een jaar of 4 oud. Soms hoort hubbie me niet als ik bel.
Maar het feit dat het zn werk telefoon is…Hij mag dus op zn werk zeggen dat zn telefoon stuk is door mijn toedoen…haha.
Hopelijk kunnen ze er om lachen :mrgreen: Hubbie iig wel
Mijn jongste telg zat een keer de koffie van mijn man te roeren met de gsm van mijn man. Direct uit elkaar gehaald, op de radiator, fohn er op, maar helaas, er bleef water in zitten zelfs na een zonnebad. Wilde nog wel een beetje maar elke keer als we een knopje indrukte kwam er wat water uit en de batterij moest ongeveer elk kwartier opgeladen.