oooooooooooooh spannend

luuk gaat vrijdag vooor de eerste keer naar de peuterspeelzaal. ik vind het zo spannend en eng tegelijkertijd. en ben ook heel trots. en dan relaseer ik me weer hoe groot hij weer word. het is ook best emotioneel.

is ook heel spannend

gaat hij ineens spelen zonder dat jij er bij bent

succes meis !!!

ja idd. gaat hij zonder mij spelen. ik hoop dat het goed gaat. hij is zo verlegen. en altijd eerst de kat uit de boom kijken. maar dat was normaal op die leefdtijd zeiden ze. ik ben echt benieuwd. hij is er volgens mij er echt aan toe om met andere kinderen te spelen. straks gaat hij huilen enz. das zo zielig. maar dat hoort erbij. we blijven een half uurtje. en dan gaan we weg. ben benieuwt. ze bellen wel even tussendoor hoe het gaat. das wel heel netjes vind ik. oh hij word zo gauw groot. maar wel heel leuk ja. echt je wilt het niet geloven maar ik ben zo zenuwachtig. erg joh.

is voor jou ook heel spannend he.

heb je al bedacht wat je gaat doen als hij naar de psz is?

nou niet echt nog. maar mn man is er vrijdag bij. alleen s,morgens dus. dat komt wel goed. en anders slaapt tom nog. ga dan maar lekker kokken ofzo. dan gaat de tijd lekker snel meestal hihihihi

hahahh

ik ben bang dat je dan steeds wel naar d etijd gaat kijken hahaha

hahahahah dat denk ik ook hoor. :lol:

had ik toen ook.

heeeeele plannen.

nou, ik zat alleen maar te kijken en te denken van mag ik m al op halen ? hahah

Oh, wat spannend!



Misschien een leuk idee: een foto maken van papa en Luuk (met rugzakje op zijn rug?) op weg naar de peuterspeelzaal voor de eerste keer!

hahahaha ja idd. zal er aan denken. neem wel een camera mee.

het was superrrrrrrrrr ,ben zo trots :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

hij ging zelfs niet naar ons toelopen toen we er weer waren. hij was in het begin heel verlegen. en toen we er aan kwamen. was hij in de zandbak aan het spelen. hij heefd helemaal niet gehuilt. kan nog komen natuurlijk. maar dit gind heel goed. had het niet zo verwacht.

goed zooooooooo

fijn dat voor jou ook dat het zo gegaan is.



maarre hoe was het met jou vanmorgen?

beter als ik had verwacht. ging best goed. het is wel raar hoor. maar het ging heel goed. dacht dat ik heel emotioneel zou worden. was het wel een beetje, maar niet zoveel.

Dus voor jullie beiden is het goedgegaan? Fijn om te horen!