ooooooooohhhhhh stress

oh ik zit helemaal in de stress.

voelde vanmorgen wat in m’n buik. en als ik er op duwde schoot het weg… later voelde ik het weer… het zal toch niet… en dan hoe lang???

ik weet het niet hoor. en wat was dan die bloeding 2 weken terug…

ben gewoon aan de pil.

volgens frank is het onzin. voel me ook verder niet zwanger ofzo… maar toch…

heb nog wel een test thuis… maar hoe lang telt zo’n ding. is het niet als je al lang zwanger bent dat het dan niet meer klopt…

maandag moet ik ongesteld worden… oh… dat duurt nog zoo lang…

heb verder ook geen buikje… ben juist afgevallen en als ik m’n buik intrek is ie juist superplat… ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

zal het me wel verbeelden…wat denken jullie??

groetjes Jannie

Oohh Mischien toch even een testje doen voor je gemoedsrust.

Succes en sterkte :hug:

Oh jee! Ik zou toch even testen als ik jou was. En je HCG hormoon blijft tijdens je zwangerschap hoog, dus als je zwanger ben, zou je positief moeten testen.

Wat ik denk doet er verder niet toe, ik weet namelijk niet wat jij voelde :wink:

Succes!! Laat je het nog wel even weten hier?

:-*

vanmorgen natuurlijk dat testding verprutst… wilde het natuurlijk weer te snel doen, en niet goed gedaan…

heb nu ook buikkrampen, dus het kan ook dat het m’n darmen zijn…

ik wacht maandag/dinsdag wel af… en anders even naar de dokter.

dokter heeft nachtdienst gehad, kan niet bellen… alleen voor spoedgevallen maar heb geen pijn ofzo dus we wachten nog wat verder.

vanmorgen wel ‘gewoon’ al wat gevloeid, dus m’n ongesteldheid begint wel gewoon heb ik het idee.

denk nu toch ook steeds meer m’n darmen of iets anders maar geen zwangerschap in ieder geval…

ongesteldheid heeft echt doorgezet, buik voelt wel extra opgezet dan normaal… :eh:

Hoe is het nu met je al wat beter?

Misschien gaat dat bij zwangerschap helemaal niet op hoor, maar de pil geeft toch alleen maar "doorbraakbloedingen"en geen "echte menstruatie? dacht ik hoor. :think:

Maar ik moet zeggen dat ik dat "ik voel wat bewegen in mijn buik"heel goed herken hoor. Zullen idd wel gewoon je darmen zijn of zo. maar het voelt eigenlijk hetzelfde he? :?

Het stomme is dat ik dat vóór ik bevallen was van joost nooit gevoeld heb.

En ik zit dan te denken dat ik dat , -mocht een tweede ons gegund zijn- ik dat geheid ga verwarren met de schopjes dan

Mutsen zijn we soms ook he :mrgreen:

erg mutserig :smiley:

ik denk ook echt dat het m’n darmen zijn geweest.

nu voel ik het niet meer en begin vanavond weer met een nieuwe strip.

als ik volgende week nog wel weer wat raars voel dan ga ik toch maar even naar de dokter.

hopelijk is m’n buik dan ook weer gehalveerd, voel me nu net zo’n ballon :eh:

vanmorgen bij de dokter geweest. die denkt echt dat het tusen m’n oren zit. ik voel het toch echt maar bij de dokter natuurlij net niet… Frank heeft het ook gevoelt dus ik hoef niet aan mezelf te twijfelen

zwangerschapstest was negatief, hij vond dat ook onzin volgens mij.

mag wel volgende week vrijdag naaar het ziekenhuis voor een echo om even te checken of er niks zit :dance: dus daar ben ik wel blij om :smiley:

beetje lang laten liggen dit topic, maar is alles goed gegaan met de echo?

@Jubbes wrote:

beetje lang laten liggen dit topic, maar is alles goed gegaan met de echo?

hoi hoi,

op de echo was niks te zien, alles was normaal.

voel het zo af en toe nog eens, denk nu echt wel dat het m’n darmen zijn. :dance: