Ooooooooh ik ben toch zo ontzettend...

dom! Koop ik iets via aangeboden, netjes betaald en gegevens doorgegeven. Had ik het niet binnen, dus nog even gecheckt of ik wel alles goed had doorgegeven en ja hoor… gewoon mijn huisnummer verkeerd doorgegeven :wall: :doh: En ik woon hier pas een jaar of 10 :oops: .

Ik ga straks maar eens zoeken of het andere nummer bestaat en of het pakje nog daar is, kon geen telefoonnummer vinden in het telefoonboek…

DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM DOM

Zwangerschapsdementie! :wink: :hug:

Als het pakeetpost is kan je het nummer even vragen aan diegene die het verstuurd heeft, dan kan je het via track en trace opsporen!

En zo niet dan hoop ik dat ze haar adres er opgezet heeft want dan gaat het automatisch terug naar haar/hem.

Succes met zoeken!

Helaas niet gebeurd, kan zij ook niks aan doen, ik ben zo dom om het verkeerde nummer door te geven… Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan echt zo’n domme actie van mezelf :silenced:

Hoezo zwanger? :mrgreen: :wink:

Ik stond gisteren in de supermarkt met mijn bankpasje in mijn handen om af te rekenen … en ik wist echt mijn pincode niet meer (die ik al jaren heb en bijna dagelijks gebruik) :? (ja ook zwanger)

Maar dan kan je toch even aanbellen bij het huisnummer dat je hebt doorgegeven? Of bestaat die niet? Als dat namelijk zo is, kan ik me zo voorstellen dat TNT het weer mee terugneemt, dus dan zou je tnt wellicht kunnen bellen…

Ja ik ga straks even op zoek, alleen woon ik in een grote wijk met een hele rare nummering, dus ik moet echt even gaan zoeken waar het is…

Ik had laatst een cijfer van mijn postcode verkeerd ingevuld. Komt dat pak ( vrij groot) bij een vrouw terecht van 86 jaar, met een totaal andere achternaam en een totaal ander adres. De postbode weigerde het pak terug te nemen. De postcode klopte, dus was het goed bezorgd :wall: . Dat de naam en adres totaal niet overeenkwamen was dus niet belangrijk, alleen dat ene kleine cijfertje.

Het arme mensie heeft nog geprobeerd om het pak op haar rollator te hijsen en naar het postkantoor te lopen, maar het regende zo erg. Ze kon het pak niet goed afdekken. Uiteindelijk heeft haar dochter contact met ons gezocht.

Ze had ook nog gebeld met de klantenservice ( hoezo service), maar kreeg daar ook nul op het request. Ongelovelijk wat een waardeloos bedrijf is dat TNT, TPT PTT of hoe ze nu ook maar willen heten.

Heb je het huisnummer gevonden?

Nou ik ben aan de deur geweest maar er was niemand thuis. Was ik op voorbereid dus een briefje geschreven met daarin de uitleg dat het verkeerd bezorgd was omdat er een foutje was gemaakt met het huisnummer. Mijn adres er onder gezet en mijn telefoonnummer erbij met het verzoek om me even te laten weten of het pakje daar misschien bezorgd was. Ik heb nog niks gehoord verder.

Ik zou zelf ook wel even gezocht hebben eerlijk gezegd voor wie het bedoeld zou zijn, mijn naam staat op het pakje dus het is een kleine moeite om even in de telefoongids te kijken daar sta ik in, het is bezorgd op nr. 283 en ik woon op 382. Maar misschien ligt dat aan mij…