ooooojeeee!! Help?!!

O help!!

Aukje had een watervaste stift te pakken en heeft hiermee op onze houten (gelakte) vloer getekend!!! Als ik te hard boen krijg ik van die lichte plekken in de vloer.

Wie heeft een tip? Hoe krijg ik het eraf???

van die wiit sponzen van de wibra of action die hoef je alleen maar nat te maken

of dasty van action

een wattenschijfje met nagellakremover… Als je het snel doet, zal het met de vloer wel meevallen. Het werkt hier ook mijn houten gelakte tafel en geen vlekken of bladderende lak.

Ik heb weleens inkt met haarlak verwijderd van een houten tafel, geen idee of je dat ook kan met watervaste stift. Allicht het proberen waard.

Inspuiten met haarlak, eventjes in laten werken en daarna met keukenrol wegvegen.

Succes!!

Bedankt! Ik ga er eens even mee aan de slag…

En?

Uiteindelijk met alcohol veel weggekregen maar de vloer moet op dat stuk opgeschuurd en gelakt worden. Het is niet anders.

Hè getver, ja het leek al bijna niet mogelijk om het zonder vlekken wegkrijgen.

Die watervaste stiften liggen vanaf nu zeker op 2 m hoogte? :roll:

Oeioei :? … die wondersponsjes helpen hier inderdaad ook goed, maar of ze watervaste stift weg krijgen :think: (gelukkig nooit hoeven te proberen :wink: )?

Maarre… deze keer geen foto-reportage :lol: ?

hier krijg je watervaste stift met melk heel goed uit de kleding, misschien helpt dat ook met een vloer.

je hebt het er al af las ik, jammer dat het geschuurd en opnieuw gelakt moet worden. :hug:

Met een whitebordmaker er overheen?? Werkt.oo.een.whitebord.ook… Dus ws ook op een vloer.