Ooooof een kloof!

Auwauwauwauw mijn hele handen zitten vol met kloofjes (had er gisteren zelfs eentje onder mijn nagel). Heb dinsdag en woensdag gepoetst in huis en van allesreiniger enzo en vaak handen wassen krijg ik dus kloven sinds ik zwanger ben van Sem. Tijdens mijn zwangerschap handschoenen gebruikt en daarna ook nog een hele tijd. Dacht dat het over was maar blijkbaar dus niet…

Al gesmeerd met Vaseline (lekker met van die plakhanden in bed) maar dat werkt dus niet, iemand de gouden tip?

uierzalf(de bruine vettige niet die witte) dik insmeren en dan die dunne latex handschoenen eroverheen voor als je naar bed gaat dan plakt je bed ook niet :wink:

Bepanthen :thumbup: Idd ook 's avonds voor het slapen gaan goed insmeren, gaat het de volgende dag al een stuk beter.

Bepanthen ook al eens geprobeerd maar werkte ook niet :cry: . Ik smeer sowieso weinig omdat ik (vooral als ik nu zou smeren) een flinke allergische reactie krijg en dan wordt het nog erger!

mijn geheim: je vingers dik in de vasaline, plastic haarverf handschoentjes erover aantrekken, en een uurtje zo lekker zitten plakken voor de tv.

Daarna overtollige vasaline eraf halen, en je handjes zijn weer soepel en zacht als je het iedere week doet, ben je helemaal kloofjes vrij!!

sos handcreme van niveau helpt bij mij goed!

Ik heb klovenzalf van de apotheek.

Lekkere vette zooi. :lol: Maar het helpt wel goed. Ik heb in de winter standaard m’n hele handen onder de kloven. Zodra ze erin springen smeer ik dus de hele dag.

Ben alleen wel zo’n oen om het niet bij te houden als het weer goed is.

Klovenzalf van Kruidvat. :thumbup:

@~Niekje~ wrote:

hier ook :thumbup:

Ik heb vette creme van de huisarts :thumbup:

@MamaMarianne wrote:

@~Niekje~ wrote:

jep hier ook

( heb ook de bodylotion ervan )

@colle wrote:

@MamaMarianne wrote:
@~Niekje~ wrote:

jep hier ook

( heb ook de bodylotion ervan )

En hier ook.

Smeer het er altijd dik in voordat ik ga slapen en doe gewoon wollen handschoentjes aan, van latex handschoenen krijg ik juist uitslag.

Purol zalf

Het ziet er niet uit, maar het helpt echt.

Eerst een scrub van olijfolie met suiker en daarna creme bijvoorbeeld Niveau

en als de kloofjes weer weg zijn standaart elke avond voor je gaat slapen je handen insmeren met een creme (hier nivea) dan krijg je ook geen last meer :thumbup:

uni cura hand creme

werkt bij mij goed