ook wij mogen weer......

naar school :dance: … En nu maar hopen dat de zomer volgend jaar beter weer brengt…



En we komen gelijk weer in de drukte :mrgreen: , morgen voetbal, woensdag zwemles… Druk druk druk, maar wel leuk allemaal…



Yoehoe de scholen zijn weer begonnen…



grts patricia

Hier ook…heerlijk die rust in huis!



Oudste is op brugklaskamp, andere 2 lekker op de fiets, dus geen gestress met brengen en halen… :dance: :dance:

Jaaaaaa, hier ook, de jongste zelfs voor het eerst, maar ook groep 2 is voor de oudste weer spannend.

Vind het zelf veel rust geven nu we weer het gewone ritme op kunnen pakken, heerlijk!!!

hier zitten we alweer in de 3e week en moet zeggen… ben er nu weer heerlijk aan gewend.

Komt thuis weer aan hele simpele dingen toe die anders bijna niet lukken (zoals de trap stofzuigen omdat er steeds iemand langs komt denderen :lol: ) en de jongste vind het ook wel lekker die keutelt heerlijk in zijn eentje beetje rond hier :thumbup:

Hier is mijn jongste ook voor het eerst gegaan, ging met flink huilen gepaard. Zo dalijk even samen een boterham eten en dan terug hopenlijk zonder traantjes :pray:

zjow… das wennen weer!! hier oudste ook weer naar school toe.

Jongste is gelijk rustiger aan het spelen thuis :shock:

@ilsederooy wrote:

Hier is mijn jongste ook voor het eerst gegaan, ging met flink huilen gepaard. Zo dalijk even samen een boterham eten en dan terug hopenlijk zonder traantjes :pray:


Zo zeg, kleine Fransje word een grote Frans :shock: Wat gaat dat hard!! :inlove:

Ik hoop dat het vanmiddag beter gaat zonder tranen!

Ik vind het maar stil en saai zo zonder Noa. En het kostte me wel even wat moeite om om 7 uur uit bed te gaan.

Ze had wel weer zin om te gaan. Wel spannend natuurlijk een nieuwe klas en twee nieuwe juffen. Wie zou er vandaag zijn, mama? vroeg ze vanmorgen. Ze mocht zelf een stoeltje uitkiezen en ging gelijk naast haar vriendje zitten. Ze zat stralend te zwaaien vanmorgen.



Het ritme is wel weer fijn, maar ik vind er niks aan zo. Dadelijk ga ik haar ophalen voor een boterhammetje. Vanmiddag maar niks plannen, want ze zal wel moe zijn na de eerste dag.



Morgen ga ik ook weer aan het werk, maar ik probeer het nog even te negeren, want ik heb geeeeen zin. Morgen meteen een cursus, dus mails lezen komt donderdag. :?

hier vandaag ook, de oudste naar een nieuwe school…(speciaal onderwijs)

ohhh wat was hij vervelend…



Kindlief was erg zenuwachtig…



mama krijg ik weer nieuwe vriendjes en zo…



Ik moest wel even slikken hoor…



de jongste mag morgen weer…

Dan komt bij mij de stilte weer…

marco ook naar special onderwijs

had er ook zin in en een beetje nerveus

werd om 8.00 opgehaald

ingrid dat is ook vroeg…

moest ik trouwens ook op de oude school, en dan 30 min rijden…



Ik heb nu wel eerst gebracht,

en jasper kwam met de taxi bus om 15.30 uur terug…



wel raar hoor, je eigen kind in zon busje…

Voor mijn gevoel dan, heb wel 30 min bij het raam gestaan…



Maar hij heeft het leuk gehad op zijn nieuwe school :thumbup:

bij marco ook goed gegaan eerst dag school

alleen taxi was stond er niet om 15.30

dus andere chauffeur moest hun nog gaan halen

hij was om kwart over 5 pas thuis

vanmorgen ook gezegd tegen de chauffeur dat ik hoop dat het vandaag niet zo is

hij nee rond kwart over 4 half 5 thuis

dus ben benieuwd

het busje kwam pas om 9.00 uur vandaag ! :?



kindlief zat al 40 min met zijn jas en rugzak om…

(wilde hem niet afdoen)



helemaal in paniek… mama de school begint om 8.45 uur…



Busje zat vast in het verkeer…

kan gebeuren, maar hopelijk niet teveel…

jasper is zo gevoelig aan niet strikte tijden…



Morgen komt het busje om 8.10 uur…

(hoop ik dan, en jasper komt volgens het bedrijf pas om 16.30 uur thuis :shock: ) echt laat dus…



zit me dus helemaal niet lekker, nieuwe school, nieuwe regels, laat thuis, dus weinig met vriendjes spelen…

en zijn sport…

Hier zijn we al weer een paar weken bezig. Wel lekker hoor dat ritme.



Sneu dat hij zo lang moest wachten. Je doet er niets aan, maar 't is wel vervelend. A.nyk gaat ook naar speciaal onderwijs (mytyl). Ze wordt om kwart voor acht opgehaald. Als laatste. Gelukkig maar, want als ze haar als eerste zouden halen zou het al kwart voor zeven zijn :shock: Ze heeft nu een andere chauffeur dan vorig jaar. 't Was wel weer even slikken. Zo’n klein meisje in zo’n grote bus tussen allemaal grote kinderen. Nee, achter al die grote kinderen. Maar ik geloof dat ik er meer last van heb dan zij zelf. Ze is om 4 uur weer thuis. 'k Vind het maar lange dagen.

marco zit ook op een mythylschool

marco word om 7.55 opgehaald en is om half thuis

neemt boekje mee voor onderweg