ook voorstellen

Hoihoi!

Ik heb me ook maar aangemeld bij dit forum. Ik lees al een poosje mee als gast, maar wilde me toch graag registreren om lekker mee te kunnen kletsen.

Ik ben monique, ben 28 jaartjes jong en woon bijna 5 jaar samen met mijn vriend. Sinds september zijn we geregistreerd partnerschap aangegaan, maar om hem nu mijn partner te noemen vind ik een beetje raar klinken :mrgreen:

We wonen samen met 2 katten, een fret een 4 hagedissen en hebben sinds kort een huis gekocht waar we druk mee bezig zijn om te verbouwen.

We hebben nog geen kinderen en de kriebels kwamen nu toch wel erg opzetten, dus ben sinds begin januari gestopt met de pil en nu zien we wel wat er gebeurd :smiley:

Mijn vriend zijn zus heeft twee dochtertjes van vier en twee, allebei konden ze in het begin mijn naam niet uitspreken en zeiden ze menies, vandaar de nickname. Ben dol op deze meiden en als ze komen logeren is het ook altijd 1 groot feest, voor hen en voor ons stiekem ook :mrgreen:

nou, dat was het wel een beetje, als iemand wat meer wil weten hoor ik het wel :wink:

Welkom en veel plezier hier op het forum!

Hoop dat jullie kinderwens ook dit jaar vervuld mag worden.

Groetjes Anita

welkom en hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn.

gr mel

welkom en veel plezier hier

Hoi Monique!

Van harte welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier!

Enne, veel succes met “trying”! :wink:

Welkom op dit leuke forum

Welkom en veel schrijfplezier!

welkom!

Welkom hier!!

welkom en veel forum plezier

welkom

:dance: welkom :dance:

Welkom :**:

Welkom, hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling.