Ook nieuw

Hoi,

Ik ben dus ook nieuw hier, ik ben 33 jaar en getrouwd. wij zijn sinds november gestopt met de Diane35 die ik al sinds mijn 17e slik en al vanaf dat moment bezig. mijn cyclus loopt perfect zoals het zou moeten en ik ben gezegend met het voelen van mijn eisprong.

maar helaas werd ik afgelopen week na dat ik dacht toch symptomen te herkennen ongi. wel te vroeg.
:cry:

Hoi, welkom hier op het forum.

Ik kan mij voorstellen dat je je al even zwanger achte, ondanks dat je (denk ik) geen positieve test hebt gehad.

Denk daar gewoon niet teveel aan, want dat is alleen maar gissen.

Op naar de volgende klusronde :thumbup: en dat je binnenkort een positieve test in handen mag hebben.

Veel succes,

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

het is echt erg…want we wilden het ook spontaan laten gebeuren maar je ontkomt niet aan data en ovulatieberekeningen wil je zwanger raken hihi…

ik weet dat er ook een lange periode voor staat maar je bent toch teleurgesteld

welkom en succes!!!

hoi welkom en veel plezier hier

@Flower wrote:

het is echt erg…want we wilden het ook spontaan laten gebeuren maar je ontkomt niet aan data en ovulatieberekeningen wil je zwanger raken hihi…

ik weet dat er ook een lange periode voor staat maar je bent toch teleurgesteld

Ja, die ‘spontaniteit’ ken ik :roll:

Wij waren er te mee bezig. Op een geven moment (omdat het druk was en andere dingen aan het hoofd) hebben we het losgelaten en toen waren we na 9 maanden onspontaan en 1 maand spontaan, zwanger…

Succes en welkom…

welkom en veel plezier

Hallo Dames,

weet iemand hier soms raad mee… ik zei dat ik ongi was geworden …1 dag echt krampen en bloedverlies en gisteren en vandaag bijna niets meer aangezien ik voor mijn normale periode ongi werd niet getest…wat zouden jullie doen… pijnlijke borsten misselijkheid en pijn in onderrug blijven wel aanhouden.

Welkom hier en veel plezier en veel succes :wink:

@Flower wrote:

Hallo Dames,

weet iemand hier soms raad mee… ik zei dat ik ongi was geworden …1 dag echt krampen en bloedverlies en gisteren en vandaag bijna niets meer aangezien ik voor mijn normale periode ongi werd niet getest…wat zouden jullie doen… pijnlijke borsten misselijkheid en pijn in onderrug blijven wel aanhouden.

tja, het zou natuurlijk een innestelingsbloeding kunnen zijn…Had je gisteren ook je NOD?

Dan zou ik nog een keer testen…

Hoi Marloes,

Nee NOD was vandaag (22e) geweest, maar van wat ik over innestelbloedingen heb gelezen zit ik een soort te met te twijfelen of het dat is… ik weet niet hoeveel bloed je maximaal mag verliezen en welke kleur …

Welkom en veel forumplezier

@Flower wrote:

Hoi Marloes,

Nee NOD was vandaag (22e) geweest, maar van wat ik over innestelbloedingen heb gelezen zit ik een soort te met te twijfelen of het dat is… ik weet niet hoeveel bloed je maximaal mag verliezen en welke kleur …

nou dat ligt er aan hoor…de mijne duurde 1,5 dag en was bruin en toen rood bloed…

En had je toen hetzelfde gevoel als bij je periode? en hoevoel bloed mag je dan verliezen… ik heb namelijk het gevoel dat dit geen normale ongi is …en ook de krampen niet die ik had

Er zit eigenlijk maar één ding op: TESTEN!

Succes, en welkom nog!

:pray:

Liefs,

Noortje

Welkom meis…

Hopelijk komt het toch nog goed deze ronde

Oke …testen wordt het dus…wanneer kun je dat nu het beste doen wachten tot bloedingen echt weg zijn of kun jet dan nu ook doen ?

volgens mij wel…

welkom en succes

nou dames test zei : negatief, ik denk dat ik volgende week hem nog eens doe, misschien toch te snel, sins vanavond een soort bobbeltjes op mijn tepels en na het afdrogen leek het wel of dat ze in de brand stonden…klinkt jullie dit bekend??