ook nieuw hier

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort ook dit forum ontdekt en heb al veel antwoorden op veel vragen gevonden. Het lijkt me leuk om mee te kletsen en zelf ook specifieke vragen te stellen; ik zit er vol van !!

Ik ben 36 en heb al een dochter van 9 en een zoon van 5. Mijn vriend en ik (nu 3.5 jaar samen) willen graag samen ook nog een kindje.

Op 8 januarie heb ik mijn spiraal laten verwijderen en nu maar ‘hard oefenen’ :dance:

Ik hoop hier meer te leren en mijn ervaringen te kunnen delen met al die andere meiden die vol zijn van hetzelfde…

grtz Marlijn

Marlijn, Welkom op het forum!

En uiteraard veel klusplezier zoals we dat hier noemen :mrgreen: (oefenen voor het echie)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

welkom en veel plezier

succes met het klussen :lol:

welkom en veel plezier hier

Bedankt meiden voor het welkom heten :smiley:

Ik had al gelezen dat jullie ‘het oefenen voor het echie’ ‘klussen’ noemen, maar ik moet nog even wennen aan het woord. Ik ben namelijk net verhuisd en ben nog dagelijks op de andere manier ‘aan het klussen’ :wink:

Ik heb een vraag, maar weet nu niet goed of ik een nieuw topic moet openen, ik zal even goed gaan rondkijken.

grtz Marlijn

Hoi Marlijn!

Welkom op dit leuke forum! Hopelijk is het snel raak voor jullie 3e! Veel kletsplezier hier!