Ook maar even voorstellen ;)

Hallo,

ik ben Ineke. Probeer met manlief nu ruim 3,5 jaar zwanger te worden.

Tot nu toe nog steeds niet gelukt doordat mijn cyclus compleet niet deugt.

Heb 4 jaar geleden grote abcessen gehad bij m’n eileiders (in ziekenhuis gelegen) en sindsdien ben ik niet meer normaal ongesteld geweest uit mezelf.

Óf ik was niet ongesteld, óf ik vloeide maandenlang achter elkaar.

Verschillende kuurtjes provera gehad om de boel toch maar enigszins op gang te helpen en dat hielp altijd goed.

Voelde me alleen steeds verschrikkelijk beroerd tijdens zo’n kuur.

Ik heb na m’n ziekenhuisperiode een tijd plat moeten liggen en ben toen flink aangekomen.

Was bijna 40 kilo te zwaar, ben er nu ruim 10 kwijt sinds eind oktober.

Waarschijnlijk daardoor ben ik vanaf 13 november uit mezelf een WEEK lang ongesteld geweest!

Precies zoals 't hoort dus. Wat een feest was dat! Ondanks de buikpijn enzo, ik was juist blij dat ik buikpijn had. :wink:

Sindsdien ben ik niet meer ongesteld geweest, maar het rommelt wel in m’n buik.

Ben af en toe misselijk, heb vlagen van buikpijn en zuurbranden. Ook veel hoofdpijn de laatste tijd, iets waar ik al tijden geen last meer van heb gehad.

Aangezien ik i.v.m. m’n medische verleden gelijk naar de gynaecoloog moet zodra ik zwanger ben (verhoogde kans op buitenbaarm. zw.sch.), heb ik een paar dagen geleden getest.

Niet zwanger. Weer niet. :? Was te verwachten natuurlijk, maar ik hoop toch wel ongesteld te worden nu. We zullen zien.

In ieder geval fijn dat ik hier 'ns mee kan praten! :thumbup:

welkom en ik hoop dat 2009 jullie jaar gaat worden :-*

Thanx! :-*

welkom en succes !

welkom en als je het leuk vind er is een topic wanneer zwanger worden langer duurt :thumbup:

welkom en veel plezier hier

Bedankt allemaal, hoop dat ik hier wel over m’n kinderwens durf te praten.

Ben al snel bang dat ik mensen er mee opzadel/verveel. :silenced:

Welkom

Hoop dat je vlug een normale cyclus krijgt.

welkom

welkom hier op kok en zekers lekker van je af praten hier hoor.

Ik hoop dat 2009 JULLIE jaar mag worden en dat je je cyclus onder controle krijgt en dat daaruit iets wonderlijks mag gaan opbloeien.

Meid en wat knap werk van je kilo`s die je eraf hebt :thumbup:

Super zeg.

groetjes Inge

@schoen wrote:

welkom hier op kok en zekers lekker van je af praten hier hoor.

Ik hoop dat 2009 JULLIE jaar mag worden en dat je je cyclus onder controle krijgt en dat daaruit iets wonderlijks mag gaan opbloeien.

Meid en wat knap werk van je kilo`s die je eraf hebt :thumbup:

Super zeg.

groetjes Inge

Dankjewel :wink: !

Nu durf ik toch iestepietsje meer hoop op een zwangerschap te hebben dan voordat de kilo’s er af waren.

We zullen zien!