Hoi allemaal,
Ik ben al een aantal maanden lid van KoK, maar of ik mij ooit heb voorgesteld??? :think: Bij deze dus…
Ik ben Esther, heb al 14½ jaar een relatie met Dennis en wij zijn sinds 14 januari 2006 de trotse ouders van onze tweeling Djusten en Quinten. De mannen zijn met 30 weken geboren, we hebben toen echt in een emotionele achtbaan gezeten, maar gelukkig ging het na een aantal weken berg opwaarts met ze. In het ziekenhuis heb ik een super vriendin leren en zo kom ik eigenlijk aan KoK, want zij is vaste gast hier :lol:
Nu worden de boy’s al bijna drie jaar en wat gaat de tijd dan toch snel!!
En wat hebben we een geluk gehad, ze ontwikkelen zich tot nu toe zo ontzettend goed :thumbup:
Regelmatig lees ik forum stukjes, maar heb eigenlijk nog nooit ergens op gereageerd. Maar dat gaat vast nog wel komen. Wel heb ik een stukje staan bij aangeboden met leuke dingen in de verkoop
Mochten iemand wat meer willen weten, vragen mag altijd…
Groetjes Esther
Mama van Djusten en Quinten
welkom en veel forumplezier
Welkom, leuke mannetjes hebben jullie!!! :mrgreen: :mrgreen:
welkom en veel plezier hier
Toen jij je aanmelde was ik net bevallen :mrgreen:
Welkom hier!
welkom hier en een mooi stel heb je hoor!!
Hallo Esther,welkom hier.
wat een lekkere mannetjes heb je! :inlove:
Welkom en veel plezier hier.
En je vriendin, is vast moeder geworden op 25-2 van Valentijn .
welkom op dit gezellige forum en wat heb je pracht jongens :mrgreen:
wat een knappe ventjes!!!
veel plezier op dit forum
Zo moggeeeeee, zie dit nu pas :shifty: :shifty: Kom zelden in dit stukje van het forum :oops: Maar gezellig en welkom En je moet echt gewoon gezellig gaan schrijven hoor!!! En het blijven mooie foto’s van heerlijke mannen en lekkere meid :inlove: :-*
En idd ICL, je hebt de goede voor je :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: Welkom Esther, wat leuk om je mannen weer even te zien, maar live zijn ze ook erg leuk :-*
Hopelijk vind je ergens een leuk plekje om lekker mee te schrijven :mrgreen:
Groetjes Evelien