Ook ik zal mij even voorstellen!

Hallo,



Ik ben Karin en ik ben 24 jaar oud. Ik woon samen met mijn man en twee honden in de buurt van Amsterdam.



Twee jaar geleden is er bij mij endometriose gediagnostiseerd. Er werd mij verteld om, bij een kinderwens, snel te beginnen, aangezien ze niet konden zeggen hoe snel de endometriose groeit.



We mochten het eerst zelf een half jaar proberen. Mijn man werd voor de zekerheid getest en had helaas maar 0,1miljoen zaadcellen.

We waren dus direct aangewezen op ICSI.



Mei 2007 onze eerste ICSI gehad. 20 eicellen waarvan 12 bevrucht! Er is 1 emmy teruggeplaatst, maar helaas niet blijven plakken.

Vanuit deze poging is er in september 2007 een cryo teruggeplaatst, maar ook deze vond het niet leuk in mijn buik :frowning:



We zijn toen een jaar gestopt, omdat het geestelijk toch wel zwaar was.



Nu zijn we eind september weer met frisse moed begonnen :stuck_out_tongue:



Bij de punctie zijn er 15 eicellen gevonden, maar helaas waren er maar 5 bevrucht.

Van die 5 waren er 3 van maar 2 cellen (na 3 dagen :frowning: ) en 2 van 6 cellen. :slight_smile:

Normaal gesproken zou er maar 1 emmy teruggeplaatst worden, maar aangezien ze niet van super kwaliteit waren en niet geschikt voor invriezen zijn ze beiden teruggeplaatst… Ja makkelijke keuze als er anders 1 word weg gegooit!!



De TP is op 12 oktober geweest en 27 oktober mag ik testen!!!



Vind het zo spannend. Voel ook al van alles, en moet me inhouden om niet te testen, omdat ik weet dat dit nog veel te vroeg is, maar toch… :pray:



Ik hoop zo dat het nu allemaal goedgaat en dat ik over een dikke week een positieve test heb!!! :pray: :pray:

Welkom op het forum.



Vervelend dat het allemaal op deze manier moet gaan en niet op de natuurlijke manier. Duim met je mee dat het deze keer lukt.



Laat je het wel even weten.

hoi karin



welkom op het forum en mijn duimen draaien mee voor je hoor!!



gr loessie

Welkom en ik ga voor je duimen :pray:

Dank jullie wel!!



Ik ga zeker laten weten wat het geworden is!



Hoop natuurlijk dat dit positief is :wink:



liefs Karin

nogmaals welkom meid en gefeliciteerd met je zwangerschap :mrgreen:

welkom en veel plezier hier

Dank jullie wel!



Ik ben zwanger! Het is zo onwerkelijk, maar ow zo fijn!



liefs Karin

Wat een super nieuws zeg. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hier ook helaas bekend met endometriose, fijn dat jullie er op tijd achter kwamen. Wel weer dubbel slecht nieuws met de uitslag van het zaadonderzoek.

:-*



Nu alles opzij zetten en genieten van je zwangerschap, ikzelf beleefde dit echt heel intens. Met alles dacht ik goh dat ik dit nog mocht meemaken.



(wij zijn spontaan zwanger geworden na 4 jaar medische molen, 3x ivf en toen besloten om voor adoptie te gaan)

Wow helemaal geweldig!!!

Geniet ervan hoor!!!



:-*

Ja, maar het schijnt dat de endometriose redelijk goed verwijderd was dmv een operatie.



Daar hoeft het dus niet aan te liggen.

Maar zo stom, ik blijf testen, want ik kan het gewoon nog niet geloven!!!



Ik kan wel aandelen gaan kopen in de zwangerschapstesten :lol:



Ik hoop echt dat iedereen die zo graag een kindje wil, dit gevoel mag meemaken!



En toch ben ik heel bang dat het bijvoorbeeld een bbz is ofzo… niet dat ik klachten heb, maar toch, je gaat overal aan twijfelen :? Ook ben ik heel bang om een mk te krijgen…



Maar goed ik ga van het goede uit!!!



:-* Karin

Hoi!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

En ook van harte welkom op dit leuke forum en natuurlijk veel kletsplezier hier gewenst!

Groetjes!