Ook gestopt!

Hoi allemaal!



Wil me graag bij deze club aansluiten! Ben 1 november gestopt met de pil, na deze 14 jaar te hebben gebruikt! Wou er eigenlijk al lang vanaf maar nu willen we gewoon graag een kindje! Hoe het bij mij tot nu toe is verlopen: werd gewoon na drie dagen ongi! De weken daarna natuurlijk flink geklust, het zou maar eens zo zijn dat het lukt in een keer! In de derde week kreeg ik allerlei rare klachtjes! pijn in onderbuik, soort blaasontsteking maar dan anders! Rommelende darmen, veel plassen enz! Je raad ik al, ik dacht: misschien wel direct zwanger! Heb er vier testen tegenaan gegooid en steeds negatief dus! Tja was ook te leuk om waar te zijn. Ondertussen ben ik nog niet eens voor de tweede keer ongesteld geweest, begin nu al aan de zesde week…, zucht… Nu ook zere tepels! denk dat mijn lichaam een beetje in de war is na zo lang pilgebruik! Hoop alleen zo erg dat het snel op gang komt! lijkt me vreselijk om zo lang te moeten wachten totdat cyclus op gang komt! Zucht…

Anyway, hoop graag van jullie allemaal jullie beslommeringen te horen en lekker met elkaar te kunnen kletsen over onze groote wens!!!



liefs loesje

Tipje van de sluier: alleen kussen werkt niet hoor! :stuck_out_tongue:





Grapje :smiley:



Spannend allemaal. Misschien kun je ook een banner aanmaken?

haha heb me bescheurd om mijn typfouten… ja met kussen alleen kom je er niet en ik maar afwachten wanneer ik zwnager ben hihi!

By the way wat is een banner en hoe maak je dat aan???



xxx loes

http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=2232





staat de hulp