Ook gestart!

Persoonlijk denk ik dat ze nog een beetje jong is maar het potje staat er. :dance:

Ze geeft al een paar weken aan als er kaka in haar pamper is, plassen kan ze nog niet benoemen. Ze zegt wel: “is na” van “het is nat.” als haar pamper vol is.

Van het potje had ze al schrik vooraleer het in huis was maar nu staat het er en ze is er al op gaan zitten. Zonder pamper aan vond ze het wel wat eng.

Ik ben benieuwd wanneer het eerste plasje op het potje een feit is.

:wink:

Leuk Femke. Fer heeft ook al een tijdje een potje omdat zijn grote nicht (2,5 jaar) zindelijk is en zij op het potje gaat. Hij vindt het reuze interessant. 's Avonds doe ik zijn luier af en mag hij op het potje gaan zitten. Dat doet hij dan, maar dan is er nog nooit iets gekomen. Meestal plast hij wel, maar niet in het potje :doh:

Leuk dat Fer ook al gaat zitten op het potje! :inlove:

Hier ook zo, ze wil erop gaan zitten en wil dan ook in een boekje kijken. Ze heeft wel nog wat bang en huilt even als ze gaat zitten maar goed ze wil er wel uit zichzelf op.

Tot zover geen plasjes in het potje maar ben al blij dat ze het kent! :smiley:

Hier staat de pot ook al een hele tijd.

Ging heel goed (tot de vakantie). Vaak plassen en af en toe een poepie op de pot. Daarna laten versloffen (erg dom :wall: ).

Deze week weer gevraagd of hij of het potje wil en hij zegt ja. En hij plast af en toe op de pot. Als hij plast, zegt hij pssssssst en staat op als hij klaar is. Ik zal van de week een toiletverkleiner halen (plast vaak langs de pot).

ella wil ook vaak op het potje. ze roept dat ze moet poepen als ze net gepoept of geplast heeft, dan verschoon ik haar en vraag of ze op het potje wil, ze zit er dan zo trots op :inlove: nu nog een plasje!

Oh wat leuk, veel succes ermee.

Hier is het heel vlot gegaan met Jade, gewoon pamper uit en slipjes aan.

De eerste drie dagen had ik per dag drie natte slipjes en vanaf dag vier ging alles de pot in zowel plasjes als kaka.

Nu is de pamper overdag helemaal verdwenen, enkel nog voor 's nachts. :wink: