Hoi, ik ben Elisabeth, 30 jaar oud.
Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje, helemaal gewenst! Omdat het allemaal van sneller ging dan verwacht (in 1 keer raak) had ik me nog niet echt verdiept in het zwangerschaps- en babygebeuren. Dus maar eens ‘zwanger’ op google ingetikt en mijn hemel, je weet bijna niet waar je moet beginnen… :roll:
Dit forum lijkt me een goed startpunt, hoop hier wat info te vinden en ervaringen te delen. Heb momenten dat ik het eigenlijk doodeng vind, is dat normaal?
Ik heb gelukkig geen last van kwaaltjes en zit nu braaf aan de vitamientjes. De huisarts is gebeld en de afspraak met de verloskundige staat. Ik ben ong. begin sept. uitgerekend als ik de berekeningen mag geloven, maar dat zal na de eerste echo wat duidelijker worden.
Welkom en gefeliciteerd! :inlove:
Welkom
Welkom!
@elisabeth wrote:
Dus maar eens ‘zwanger’ op google ingetikt en mijn hemel, je weet bijna niet waar je moet beginnen… :roll:
Dit forum lijkt me een goed startpunt, hoop hier wat info te vinden en ervaringen te delen. .
Er kleeft 1 heel groot nadeel aan KOK (kindje op komst dus)…
het werkt vreselijk verslavend…Dus weet waar je aan begint!
Verder, Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel plezier !!
welkom en gefeliciteerd
Welkom en gefeliciteerd!!!
Dat je het doodeng vind, vind ik herkenbaar hoor, had ik ook destijds. Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt! :thumbup: